Ik lees nu al een paar maandjes mee op dit forum, en ook ik heb een macs lift laten doen.
Ik ben bij de boerhaave kliniek geweest in A'dam. Was heeeel erg nerveus op de dag van
de operatie, maar ik werd gelukkig heel erg goed opgevangen daar. Ik heb voor de operatie
de dokter vd Weij zelf nog gesproken en ben daarna onder narcose gebracht. Het eerste wat
ik dacht toen ik wakker werd was “wat een heerlijk warm bedje”, daarna schoot het me pas
te binnen dat ik al geholpen was. Ik had totaal geen pijn en gelukkig ook geen drains. Wel
schrok ik heel erg van mezelf, ik leek wel een gevarendriehoek met dat verband om mijn
hoofd! In de avond haalde mijn man me op, nog steeds geen pijn, en die heb ik ook de dagen
erna niet gehad. Op 1 controle afspraak (ik werd door de kliniek gebeld of ik wilde verzetten)
heb ik dr Roddi gesproken…..wat een DRAAK:X en een KWAL is die man zeg, mijn man heeft
het beneden aan de balie zijn gal uitgespuugt over hem ……bah hoef ik nooit meer te zien!!!
Nu 2 maanden na mijn ingreep zijn mijn littekens bijna verdwenen, hamster wangen weg en
op het doffe gevoel bij mijn oren na voel ik me prima en blij.
De berichten op dit forum over LP vd Weij hebben mij wel laten schrikken, tenslotte de eerste
week na de ingreep zie je er niet uit en twijfel je toch van komt dit wel goed en als je dan voor
het eerst op dit forum komt en de verhalen leest, geloof ik niet dat ik het had doorgezet bij deze
kliniek. Bij mij is alles gelukkig heel relaxed verlopen, en ik kan geen boos woord over deze
man zeggen. Ik ben er heel erg blij mee. En voor een ieder bij wie het fout is gegaan, die wens
ik heel veel sterkte het is tenslotte je gezicht en die kan je niet verbergen.