Revisie neuscorrectie dokter Lohuis

• Billie1989

Hallo allemaal,

graag wil ik een revisie neuscorrectie bij dokter Lohuis laten doen. Heb al heel erg veel goede

dingen over hem gehoord maar nu vroeg ik me af of iemand weet of hij ook veel ervaring heeft

met revisie neuscorrecties… Het is namelijk een erg delicate zaak en ben dan ook erg bang.

Iemand die ervaringen wil uitwisselen?

Groetjes!

• Neusie

Hallo Billie,

Ik heb geen ervaring met Lohuis maar ben wel een neuscorrectie ondergaan. Wat is er precies zo delicate aan en waar zitten je angsten? Kan je wel het eea vertellen over neuscorrecties.

• Billie1989

Bedankt voor je reactie! Wel ik heb al eerder een neuscorrectie ondergaan. En een revisie is altijd veel moeilijker zeggen ze, vandaar dat ik ook schrik heb om nog een te laten doen. Ik heb helemaal geen verschrikkelijke neus nu maar destijds is een bobbel van m'n neus verwijderd. Aanvankelijk was er geen enkel probleem. Maar nu voel ik heel goed (en je ziet het ook wel) de overgang tussen het bot in het bovenste deel en de overgang naar het kraakbeen in het midden. Als je op foto's kijkt loopt er als het ware een omgekeerd v over het midden van m'n neus (v deformity in het engels). Dat vind ik best wel storend en als het niet te veel risico's inhoudt zou ik dat graag laten corrigeren. Ik wil gewoon graag dat m'n neus een vloeiende lijn heeft, nu is hij een beetje onderbroken in het midden en ontstaat er als het ware een schaduw over m'n neus. Erg ingewikkeld uitgelegd, hoop dat je het wat snapt :D!

Waar heb jij je neuscorrectie laten uitvoeren? Ben je zelf helemaal tevreden en was het je eerste neuscorrectie?

Groetjes!

• Neusie

Billie,

Heel toevallig en zeer herkenbaar. Ik heb vandaag een nieuw topic geopend over mijn situatie en die lijkt erg veel op die van jou. Ik ben in mei geopereerd door dr. ledermann. Nu zit er bij mij ook vanaf het bot bovenin in de overgang met het kraakbeen een verschil. Hij loopt van af punt zeg maar in een boog, dit ziet er erg raar uit. Bij mij is dat wel alleen van een kant, ik ga volgende week terug en ga aanhoren wat de mogelijkheden zijn. Bij mij hebben ze een half jaar geleden een injectie gezet wat de zwelling doet minderen (wat deze injectie precies doet weet ik niet, maar ik weet wel dat het in ieder geval tijdelijk is). Nu lijkt het erop dat de werking afgelopen is en hij weer groter wordt. Hoop dat het nog zwelling is maar ik betwijfel het na 3 kwart jaar. Ik wil ook een rechte neus en wil zeker niet met dit blijven lopen dus ben benieuwd als je bent geweest wat bij jou de uitslag zal zijn.

Hoe lang is het geleden dat jij bent geopeerd? Misschien kunnen we foto's uitwisselen om te kijken of onze problemen hetzelfde zijn.

• Billie1989

Ja ik zag je topic, maar bij jou situeert zich het probleem blijkbaar meer aan de neuspunt of heb ik dat verkeerd begrepen uit dat topic? Ik wil gerust wat foto's uitwisselen, maar ik stuur dan wel enkel m'n neus als dat goed is? Hoe kunnen we dat het beste aanpakken? Ik wil enkel maar bij een chirurg gaan die er echt iets van af weet. Anders blijf ik nog liever zo lopen, want het is niet echt een drama, het is gewoon niet echt heel mooi… Na veel opzoekwerk op het internet denk ik dat het te maken heeft met het feit dat m'n neusbrug te zeer uitgehold is (scooped bridge). Laat zeker iets horen als je bij de dokter bent geweest. Ik moet eerst nog een afspraak maken.

Groetjes!

• neusie

Ik laat ook enkel en alleen mijn neus zien op de foto. Kunt mailen naar daoxx@hotmail.com.