Billie,
Heel toevallig en zeer herkenbaar. Ik heb vandaag een nieuw topic geopend over mijn situatie en die lijkt erg veel op die van jou. Ik ben in mei geopereerd door dr. ledermann. Nu zit er bij mij ook vanaf het bot bovenin in de overgang met het kraakbeen een verschil. Hij loopt van af punt zeg maar in een boog, dit ziet er erg raar uit. Bij mij is dat wel alleen van een kant, ik ga volgende week terug en ga aanhoren wat de mogelijkheden zijn. Bij mij hebben ze een half jaar geleden een injectie gezet wat de zwelling doet minderen (wat deze injectie precies doet weet ik niet, maar ik weet wel dat het in ieder geval tijdelijk is). Nu lijkt het erop dat de werking afgelopen is en hij weer groter wordt. Hoop dat het nog zwelling is maar ik betwijfel het na 3 kwart jaar. Ik wil ook een rechte neus en wil zeker niet met dit blijven lopen dus ben benieuwd als je bent geweest wat bij jou de uitslag zal zijn.
Hoe lang is het geleden dat jij bent geopeerd? Misschien kunnen we foto's uitwisselen om te kijken of onze problemen hetzelfde zijn.