Revisie neuscorrectie dokter Lohuis

• Billie1989

Hallo allemaal,

graag wil ik een revisie neuscorrectie bij dokter Lohuis laten doen. Heb al heel erg veel goede

dingen over hem gehoord maar nu vroeg ik me af of iemand weet of hij ook veel ervaring heeft

met revisie neuscorrecties… Het is namelijk een erg delicate zaak en ben dan ook erg bang.

Iemand die ervaringen wil uitwisselen?

Groetjes!

• Neusie

Hallo Billie,

Ik heb geen ervaring met Lohuis maar ben wel een neuscorrectie ondergaan. Wat is er precies zo delicate aan en waar zitten je angsten? Kan je wel het eea vertellen over neuscorrecties.

• Billie1989

Bedankt voor je reactie! Wel ik heb al eerder een neuscorrectie ondergaan. En een revisie is altijd veel moeilijker zeggen ze, vandaar dat ik ook schrik heb om nog een te laten doen. Ik heb helemaal geen verschrikkelijke neus nu maar destijds is een bobbel van m'n neus verwijderd. Aanvankelijk was er geen enkel probleem. Maar nu voel ik heel goed (en je ziet het ook wel) de overgang tussen het bot in het bovenste deel en de overgang naar het kraakbeen in het midden. Als je op foto's kijkt loopt er als het ware een omgekeerd v over het midden van m'n neus (v deformity in het engels). Dat vind ik best wel storend en als het niet te veel risico's inhoudt zou ik dat graag laten corrigeren. Ik wil gewoon graag dat m'n neus een vloeiende lijn heeft, nu is hij een beetje onderbroken in het midden en ontstaat er als het ware een schaduw over m'n neus. Erg ingewikkeld uitgelegd, hoop dat je het wat snapt :D!

Waar heb jij je neuscorrectie laten uitvoeren? Ben je zelf helemaal tevreden en was het je eerste neuscorrectie?

Groetjes!

• Neusie

Billie,