Beste,
In Mei 2009 ben ik een complete neuscorrectie ondergaan. 3 maanden na de operatie begon mijn neuspunt flink groter te worden dit mede door een ontsteking. Na 2 antibiotica kuurtjes bleef hij dikker dan de 3 maanden ervoor. Omdat het groter bleef heb ik een injectie gekregen (wat deze injectie precies doet weet ik niet maar ben er inmiddels achter dat het tijdelijk effect heeft). Sinds December begon hij steeds weer wat dikker te worden, nu is het weer dusdanig erg dat mijn profiel een flinke bobbel heeft aan mijn neuspunt. De breedte van mijn neus aan de voorkant is ook flink toegenomen zodat het a-symmetrisch is. Ik heb verder geen pijn aan mijn neuspunt. Nu ben ik benieuwd of mensen hier evaring mee hebben? Kan dit nog zwelling zijn, is dit het eindresultaat, wat doet die injectie nou precies? Is het evenuteel weer een ontsteking?
Ik voel me er best klote over omdat ik er nu al driekwart jaar mee lig te tobben. De injectie is eind Augustus gezet en is mijn neus tot half december goed geweest.
Alvast bedankt!
Groetjes