nog 16 dagen en dan op voor de lipo...beetje bang

• kathy

hoi allemaal,

even voorstellen:

een vlotte meid van 31, 2 kids, hond, huis…alles ok…maar zwaar ongelukkig met mn lijf..

ik ben op 06-02 ingeplannt bei centre ethistique in rotterdam….voor een lipo…3 zones….

onderbuik, flanken en binnenkant bovenbenen…

wie heeft iets dergelijks gehad, daar of ergens anders en kan mij een beetje die angst voor de herstellperiode afpakken e/of toelichten hoe het bij hemzelf liep??

graag hoor ik van jullie….

grtjs kathy

• Emma26

Kathy, op dit forum staan niet zoveel lipo-ervaringen.

Ik heb heel veel gehad aan het viva-forum. Daar staat een enorm lipotopic bij “Mode en Beauty” met een heleboel ervaringen.

Groet, Emma

• Monica

Hai,

Ik heb alweer een aantal jaar geleden een liposuctie van onderbuik gehad bij de velthuiskliniek. En het viel mij reuze mee. De eerste week was wel wat pijnlijk maar goed uit te houden. Als je maar oppast met tillen de eerste paar weken zeker met 2 kids. Ik heb me ook te snel vertild en dan doet het wel pijn.

Het nalekken was een beetje vervelend maar dat was binnen 1 dag ook over. Gewoon een vuiliniszak met een handdoek erover in je bed leggen (of zo'n babydeken met plastic aan de onderkant, verkopen ze geloof ik bij de Hema). En ik was bang voor trombose dus heb wel voldoende lichte beweging genomen en dat heeft ook geholpen bij een spoedig herstel. Laatste tip: begin 1 week van tevoren met arnica tabletten slikken dat scheelt tegen blauwe plekken.

Succes en als je nog meer wilt weten mail me dan maar.

Groetjes,

Monica