raad gevraagd

• jos

hallo,

ik heb een nogal ingevallen gezicht en voor een man nogal smalle kaken waardoor ik een nogal eivormig hoofd heb. Nu was ik aan het denken om mijn wangen te laten opvullen, maar ik heb op dit forum hier nogal veel slechte ervaringen over gelezen, ondermeer over opvullen met bio alcamid. Daarom dacht ik aan het verbreden van mijn kaken met implantaten, heeft iemand hier ervaring mee? Of zijn er andere mensen die tips hebben? Alle raad is welkom.

• Dr. D. Mihaylov

Hallo,

Ik ben bereid een vrijblijvend advies te geven of een behandeling met injectables of dmv implantaten mogelijk is.

Dr. D. Mihaylov, medisch directeur

Groot Hertoginne Instituut

Groot Hertoginnelaan 194

2517 EW Den Haag

www.ghinstituut.nl

• joske

Hallo,

ik heb u website geraadpleegd, maar zag niets staan over implantaten in de kaak. Op de volgende websites heb ik info gevonden over de operatie die ik bedoelde: http://www.sintlucasandreasziekenhuis.nl/smartsite.dws?id=27704 en http://www.parkkliniek.com/behandeling/kaakhoekverbreding.htm. Ik weet niet of u bekend bent met deze operaties en of u ze kan aanraden?

alvast bedankt

Dr. D. Mihaylov Schreef:

——————————————————-

> Hallo,

>

> Ik ben bereid een vrijblijvend advies te geven of

> een behandeling met injectables of dmv implantaten

> mogelijk is.

>

> Dr. D. Mihaylov, medisch directeur

>

> Groot Hertoginne Instituut

> Groot Hertoginnelaan 194

> 2517 EW Den Haag

> www.ghinstituut.nl

• Dr. D. Mihaylov

Hallo,

A.u.b. 10 x nadenken voor dat u een implantaat of een andere permanente middel in uw gezicht gaat implanteren of inspuiten!

Ik werk sinds 10 jaar met afbreekbare/ niet permanente middelen en heb ik geen problemen gezien. Met de permanente middelen weet u nooit wat zou met uw gezicht over 3-4 jaar gebeuren.

Ik kan adviseren, maar u beslist.

Dr. D. Mihaylov

• joske

Hallo,

op de website stond dat je deze protheses op eender welk moment terug kan verwijderen. Dus als je niet echt tevreden bent kan je dan terug altijd terug naar hoe je er oorspronkelijk uitzag of zie ik dit verkeerd? Ik heb geen kennis van plastische chirurgie dus ik weet niet wat de beste mogelijkheid is om een voller gezicht (bredere kaken) te krijgen. Is volgens u ervaring het inbrengen van afbreekbare middelen dan het beste?

mvg en bedankt voor u raad