bio alcamid

• natascha68

hoi Lisa

een dokter wat ik weet uit ervaring en die ook nog schappelijk is met de prijs is dr Kouwenberg in doetinchem daar heeft Sylvia Veerman van legaal verminkt het ook laten doen.

En ja in Beverwijk in het brandwonden centrum zit je ook heel goed want deze plastic chirurgen werken bij de kliniek Bloemingdael, op 4 jaar als beste kliniek getest van Nederland.

groetje Natascha

• hennie

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer, de wonden in mijn rechter wang zijn aan het genezen, daar is als het goed is alles uitgehaald, reconstructie volgt.

De andere wang daarentegen, is weer een bobbel (s), moet ik nu wachten tot die ook gaat ontploffen, hij kriebelt en schrijnt, ja sylvia heeft

mij ook aangeraden om naar dr. Kouwenberg te gaan, ik wil die andere wang het ook laten verwijderen, heb zoveel ontstekingen aan andere

wang gehad en heb 2 grote littekens, dat komt wel weer goed. Nog een lange weg te gaan, heeft veel tijd nodig. Hopenlijk komt alles ooit

goed. Ze zitten je allemaal aan te kijken, want fraai is het niet.

Welke filler kan evt. later gebruikt worden??????

Sterkte lisa, marian natascha, yvonne,

Warme groetjes van Hennie

• greet

ik heb nog steeds de bio-alcamid in mijn gezicht.

en weet je ik ben ook toen nog zo dom geweest het bij de mondhoeken te laten spuiten nadat ze me verzekerde dat het volstrekt veilig is en ze het niet zou gebruiken als ze er zelf niet achter stond.

als ik een beetje druk uitoefen voel ik de vulling ook zitten maar verder is het niet pijnlijk of ontstoken.

wel heb ik onder beide ogen een xantahalsma gekregen dat zijn een soort bruine vlek net een kloddertje vloeibare make up.

die heb ik weg laten halen door een pc en nu krijg ik er weer 1 terug.

of het door de bio-alcamid komt weet ik niet maar vind het wel frapant.

ik heb voor mezelf maar besloten zolang ik geen klachten heb laten zitten en ik doe er verder niks meer aan geen filler meer erbij.

groeten greet

• hennie

Hallo greet,

Wat een gedoe zeg, das niet zo mooi, zo lang al die wonden open, niet goed voor de littekens, bij mij zijn ze hooguit

2 weken opengeweest, veel spoelen met warm water (spuitje), dan komt het er wel uit. Geel, puskleur, en af en toe een

korreltje (bio), en als het dicht is door huidtherapie laten masseren, dan half jaar geduld, ziet er niet uit maar goed, ze kunne

het reconstrueren. andere wang laat ik ook dan doen met antibiotica, het kan er maar uit zijn. Alles verwijderen is niet te doen,

zal altijd iets achter blijven. Geduld is een schone zaak, maar liever niet.

Heel veel sterkte gewenst

lieve groetjes hennie