bio alcamid

• yvonne vermeulen

hallo meiden! ik ben hier weer sinds lange tijd op dit forum! mijn verhaal is voorheen beschreven wat betreft de bio alcamid.

ikzelf heb ook nog een bobbel in mijn wang zitten maar heb daar geen last van behalve dat het een gele plek is dus.ik zit in dubio omtrent lipofilling maar schrik weer van de berichten , was van plan om naar dr.stevens te gaan dus voor een deuk in mijn wang aan de andere kant vanwege het verwijderen van de bio.wie kan mij zeggen waar ik wel tevreden vandaan zal komen? ik heb eigenlijk nergens meer vertrouwen in dus na wat ikheb meegemaakt! groetjes yvonne

• marian

Hoi Hoi,

Ik ga volgende week naar de Velthuiskliniek voor informatie om de bio alcamid te laten verwijderen en het dan met een andere filler weer op te vullen.

Heb jij daar al wat informatie over?

• yvonne vermeulen

hoi marian,ik geef je een raad om het niet uit te laten knijpen want dat geeft

alleen maar infecties naderhand en weefselbeschadiging zoals bij mij

gebeurd is en wat naderhand tot weer een bobbel ontstaat! en dat het

alsnog operatief verwijderd moet worden.alleen niet permanente fillers

zijn veilig om op te laten vullen en eigen vet.ben benieuwd wat ze te zeggen hebben daar bij velthuis.laat het even weten. groetjes

en sterkte.

• marian

Zijn er dan nog andere methode's om het te verwijderen?

Afwachten tot de bio alcamid zichzelf een weg naar buiten vindt is volgens mij ook niet verstandig..

Dr. Velthuis heeft zei hij ervaring met het uitknijpen. Ik vertrouw en hoop er eigenlijk wel op dat het goed komt. Ik heb altijd gedacht dat de Velthuiskliniek een zeer goede kliniek is. Heb mijn vriendin vorig jaar nog voor een oogcorrectie daar naar verwezen.

• natascha68

wanneer ga je dan marianne en ja vaak gaat het wel goed hoor. Maar niet altijd dat komt meestal door het verkeerd knijpen of door ontstekingen. Wanneer word je dan behandeld en hoeveel en waar zit het bij jou

groetjes Natascha

• lisa

hallo meiden! uit ervaring weet ik dat uitknijpen niet zo een succes is geweest!

Weefselbeschadiging en ontstekingen! en naderhand klontert het zich weer samen tot een bobbel

wat tot snijden weer leidt plus een litteken rijker! groetjes en sterkte!

• natascha68

mag ik weten uit welke ervaring dit is nogal vaag

bedankt !

• lisa

hallo natascha, omdat ik dat zelf meegemaakt heb dus , de eerste keer bij uitknijpen heb ik een ontsteking meegemaakt en bij uitknijpen en het weefsel wordt altijd beschadigd want er wordt flink opgedrukt !

• natascha68

oke bedankt voor je reactie en hoe is het nu met je? Al een herstel operatie gehad of een lipofilling

groetjes Natascha

• lisa

hoi natascha,op het ogenblik is het al een poosje rustig wat betreft de bio, er blijft natuurlijk altijd wel wat inzitten, men kan het niet helemaal verwijderen.

ik zit te dubben voor lipofilling, maar weet in godsnaam niet meer waar ik naar toe moet welke chirurg, want het is volgens mij overal wel wat.ik heb vorig jaar perlane in laten spuiten en heb nergens last van gehad maar dat is inmiddels al weer verdwenen dus, ik heb wel een diepe put zijkant wang overgehouden omdat daar een stuk weefsel meegenomen is met het bio eruit halen! groetjes lisa