Beste lezers,
Wie heeft er een fractional laser behandeling ondergaan bij Bylaser in Hoofddorp voor rimpels van de bovenlip?
En wat was het resultaat?
Bij voorbaat vriendelijk dank, Danny
Hallo
Ik heb vanmiddag een behandeling met de Mixto SX Fractional Laser aan mijn bovenlip(Lijntjes)laten uitvoeren.De behandeling duurt ongeveer 10 minuten,voorafgegaan door het aanbrengen van een verdovende zalf.Dat wil niet zeggen dat de behandeling geheel pijnloos is,wél dragelijk.De huidtherapeute bleef tijdens de behandeling met mij communiceren.Ze stelde mij op mijn gemak,vroeg steeds hoe het met mij ging en legde uit wat ze aan het doen was.De huidtherapeute was ook diegene met wie ik het consult had gehad enkele weken voor de de behandeling.De behandeling vond plaats in Bussum bij het Nationaal huidcentrum.Ik was zeer tevreden over de ontvangst, uitleg van de behandeling alsmede de begeleiding. Professioneel.Wellicht is één behandeling al toereikend maar dat kan ik nu na 1 dag nog niet vaststellen.Ook de napijn en verkleuring valt mij mee.Na enkele uren is het branderige gevoel weggetrokken .Controle en indien nodig een 2e behandeling volgt eind Maart.
Marianne
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?