smoes neus- en ooglidcorrectie

• Sari

Hallo allemaal,

ik overweeg om een neuscorrectie, ooglidcorrectie boven en ooglidcorrectie onder te laten doen, liefst in 1 keer. Maar ik heb geen zin om aan iedereen in mijn omgeving uit te leggen wat er gebeurd is, voor de neucorrectie heb ik de ideale smoes, aangezien ik last heb van chronische sinusitis en een neustussenschot dat scheef staat (en dat dit dan ook verholpen zou worden tijdens de operatie), kan ik de neuscorrectie verantwoorden als een sinusitisbehandeling.

Nu zou ik voor de ooglidcorrectie boven en onder nog een aanvaardbare “smoes” moeten hebben, iemand van jullie suggesties?

• Annet

Smoes? waarom? Geen smoes, gewoon doen wat je zelf belangrijk vindt. De omngeving heeft altijd wel wat op je aan te merken dus dat vind ik niet relevant.

Neus is belangrijk in je gezicht , zoek een goede ervaren arts! Prof. dr. Nolst-Trenité is toonaangevend in de wereld voor neuscorrecties.

Ogen , moet je even navragen.

Succes!

• sari

Ja ok bedankt maar toch heb ik liever een soes bij de hand, want ik wil echt aan niemand uitleggen dat ik een oogcorrectie heb laten doen, omdat ik vind dat de omgeving daar geen zaken mee heeft en ik daarom ook geen commentaar wens van de mensen rondom mij. Ik die het inderdaad voor mezelf en daar gaat het nu net om.

Alvast bedankt voor de tip, maar ik woon in België

groetjes