dr. Staudt

• Bernadette

Ik ga vanmiddag voor een consult naar plastisch chirurg dhr. Staudt. Hij heeft de totaal verwoeste borsten van een goede kennis ( ook in de een kliniek in Genk uitgevoerd en jawel weer door Jeff Hoeyknoeier) prachtig gemaakt.

Ik heb mijn verminkte gezicht al een keer laten beoordelen door dr,. Kouwenberg in Doetinchem en hij durft geen hersteloperatie aan omdat hij bang is voor veel onderhuidse littekens.

Vanmiddag ga ik het vragen aan dhr. Staudt waar ik vorig jaar al een keer langs ben geweest en hij adviseerde mij over een jaar terug komen en dat is dus vanmiddag. Ik ben heel benieuwd wat hij te vertellen heeft. Ik hou jullie op de hoogte. In ieder geval wil ik mijn naar beneden getrokken oogleden ontstaan door het knoeiwerk in Genk laten herstellen en mijn vreselijke littekens voor en achter mijn oren en het wild vlees wat is onstaan laten weghalen. Als er harde wind is en mijn haren waaien op ben ik als de dood dat iemand het ziet. Ik ben toch zo kwaad dat die Hoeyknoeiergewoon vrijuit gaan. Dit is de enige manier om iedereen de waarschuwen en ze zo ook te pakken. Ik wil dat niemand mee maakt wat ik heb meegemaakt en veel andere mensen die slachtoffer zijn geworden, want het is afschuwelijk.

• Bernadette

Dolgelukkig ben ik net van het consult terug gekomen bij dhr. Staudt. Hij gaat mijn littekens behandelen d.m.v van prikjes, de ontstane couperose bij mijn kaaklijn wordt weggelaserd, ook ontstaan door de operatie. Er wordt eerst een proefstukje gedaan om te kijken hoe mijn huid reageert vanwege e.v.t reactie van de pigmentatie. In het Rode Kruisziekenhuis in Beverwijk nemen ze dus geen enkel risico, heel goed, en mijn ogenhoeken worden weer in normale vorm ‘getrokken’. Plastisch chirurg Staudt was zeer tevreden over het genezingsproces. Bij mijn oren en de onderkant van mijn wangen voelen nog steeds een beetje dood, maar de huid ziet er beter uit. Vorige jaar had ik nog allemaal bobbels, deukjes en vochtopeenhopping in mijn gezicht. Mijn behandeling met de laser en de littekens gaan nog dit jaar gebeuren. Spannend! Ik hou natuurlijk iedereen op de hoogte zeker belangrijk voor de mensen op het prikbord die ook heel lelijke littekens hebben overgehouden na hun operatie. Het zal niet in ene mooi zijn, er volgt natuurlijk weer een genezingsproces. Nu zijn het net dikke, rode wormen, anders kan ik het niet noemen. De littekens zijn heel erg breed ( vanwege na de operatie ontstane onstekingen) en dat blijft zo, maar het wordt normaal gesproken vlakker en dat zal een hele verbetering zijn. Ik heb in ieder geval weer hoop en dat is een fijn gevoel.

• muis

Hoi Bernadette,

Nou dat is idd goed nieuws,fijn dat er iemand is die iets voor je kan betekenen.

Susses ermee en we horen(lezen ) het wel.

Groetjes muis

• Samantha

Hoi Bernadette,

Wat goed zeg dat hij het allemaal in orde kan maken. Ik heb toevallig morgen een afspraak met dr Staudt. Heb veel goede dingen over hem gelezen.

Veel suc6!

Groetjes.

• Bernadette

Heel erg bedankt voor jullie reactie.

Niet alles kan nog goed komen (misschien ooit in de toekomst), want het vierkante gezicht houd ik voorlopig, maar dat er wat aan mijn littekens gedaan kan worden en mijn ogen, vind ik werkelijk geweldig. Voor mij eindelijk goed nieuws.

• renate

Hallo bernadette

IK heb diverse operaties gehad in het olvg ziekenhuis vanwege bio alcamid dat door mijn hele gezicht zit.

Vreselijk, op mijn wang heb ik huidtransplantatie gehead omdat het niet meer gehecht kon worden vanwege het litteken weefsel;.

Dr .karim is echt goed alleen is nu voor onbepaalde tijd ziek, en ik wil echt doorgaan om die huidtranslantatie en overige littekens mooier te laten worden.

Heb jij goede ervaring met Dr. Staudt. Heeft deze arts een lange wachttijd? Ik heb zijn naam via silvia veerman gekregen

In het olvg wordt alles vergoed door de verzekering , uit jouw mails begreep ik dat dat bij jou niet gebeurd?

Ben jij erg gehavend??

graag je info

• molly

hallo,wie kan mij ervaringen geven over een liposuctie,reden lipoedeem,bij dr boone?