Ik heb 28 augustus een bovenooglidcorrectie laten doen in de ACCZkliniek in zevenaar.
Ik had via via al vernomen dat de kliniek een hele goede naam had, vandaar had ik verder geen vergeleikend onderzoek gedaan.
De reden van de correctie was dat ik door mijn oogleden, deze hingen op mijn wimpers, diverse klachten had.
Ten eerste had ik s´middag nog het idee dat ik net wakker was, had bijna de hele dag dikke ogen. Had vaak hoofdpijn, en donkere wallen onder mijn ogen.
En verder ziet het er natuurlijk frisser uit!
Door de zomeraanbieding, maar liefst 50% korting, was mijn beslissing zo genomen. Dit bedrag was wat makkeljiker op te brengen.
De kliniek is helemaal super, niks op aan te merken. Goede voorbereiding.
Tijdens de behandeling (deze duurt circa 40 minuten) kan je zelf aangeven wat je prettig vind, wel kletsen,niet kletsen geen muziek, wel muziek, net wat je zelf prettig vind.
Na een week de hechtingen eruit, zo gebeurd. alles verliep goed.
Na 8 weken de nacontrole. Alles prima genezen. Ziet er prima uit! Ben echt zo blij dat ik het gedaan heb, en zou het zo weer doen (in dezelfde kliniek dan wel)
En, echt, al mijn klachten zijn verdwenen.
Verdere info over deze behandeling. Totaal geen pijn gehad, wat ik zelf vreemd vond, het is toch een wond. Alleen vrij dik en blauw. maar met een zonnebril op , ook geen probleem. Een klein weekje rustig aan doen,, wel wat meer moe, veel rusten en veel de ogen koelen (wat ook echt lekker is op dat moment!)
Dus voor de behandeling op zich hoef je het niet te laten.
groetjes!