Borstvergroting Opengesprongen Wonden

• Belgje

Hoi iedereen.

Ik heb 4,5 week geleden een borstvergroting laten doen, (240cc boven de spier via borstplooi)

De littekens heelde heel langzaam maar tot vorige week zag alles er redelijk goed uit.

Nu zijn mijn wonden opengesprongen, ik kon wel huilen gezien mijn pc heeft gezegd dat wanneer het echt open is mijn protheses eruit moeten.

Ik heb geen ontsteking/infectie echter staan mijn wonden wel erg open. De 2e huidlaag is zichtbaar maar gelukkig niet kapot.

Ik smeer er elke ochtend en avond antibiotica op en dek het af met een gewoon gaascompres op aanraden van mijn pc.

Mijn pc zei dat het vanzelf dicht zou moeten groeien en hij het niet dicht kan plakken of hechten.

Heeft iemand hier ervaring mee, zoja, deel aub wat tips ik ben namelijk zo bang dat alsnog mijn protheses eruit moeten.

Ook vraag ik me af of s'nachts zonder bh slapen niet beter is voor mijn wondjes? En of ik misschien een beter soort compres kan gebruiken dat meer ademt. degene die ik nu gebruik zijn redelijk dik.

Alvast hartelijk dank!

Groetjes Belgje

• Emma26

Belgje, als ik dit zo lees, zou ik als een speer terug gaan naar het ziekenhuis. Daar moet toch iets aan gedaan worden.

• maria

Hallo, ik had ook een behoorlijke open wond en ik kreeg aquacel gaasjes voor het wondvocht een beetje droog te maken en daarop deed ik dan melolin die gaat niet plakken aan de wond en voor de rest (helaas) heeeeeel veel geduld hebben, want het gaat lang duren. het begint bij mij nu redelijk dicht te gaan na 6 maanden !! heel veel succes.