bio alcamid verwijderen

  • natascha68

    hoi

    Heeft iemand ervaring met bio ALCAMID TE VERWIJDEREN UIT DE WANGEN bv in rode kruis ziekenhuis in beverwijk of elders en hoe men dat doet, gaat om kleine hoeveelheid in de wangen en of het resultaat ook bevredigend is hierna en of je ook nog iets anders erna mag vullen

    groetjes en alvast bedankt natascha

  • natascha68

    aub als iemand iets weet graag een reactie

    alvast bedankt

  • Annie

    Natascha, ik heb reeds 4 maal bio alcamid laten verwijderen en er zit nog veel in mijn gezicht, dit laat ik volgend jaar verwijderen.Volgens alle berichten die ik reeds gelezen heb ben je bij de artsen in Beverwijk aan het juiste adres.Had ik dit eerder geweten was ik ook daar naartoe geweest want nu heeft iedereen er al wat uitgeprutst en is het nooit (buiten de laatste keer) goed gedaan geweest. Dus als ik U was ging ik naar Beverwijk.Groetjes

  • natascha68

    he annie dank je wel voor je reactie ! Mag ik je dan vragen waar je de laatste keer dan bent geweest en hoe ze het toen verwijderd hebben. Was het een operatie.? Ben wel blij dat je dan bij een goede arts terecht bent gekomen. Ik ben inmiddels in Beverwijk geweest en kan het eruit laten halen door middels een injectie en knijpen operatie was niet nodig ben bij dr Paris Melis geweest een super aardige dokter

    Hopleijk lees ik nog van je !!

    groetjes natascha

  • Annie

    Hallo Natscha, ik ben 2 maal bij Velthuis geweest waar men er een deel heeft uitgeknepen en 1 maal bij Alizonne waar er een beetje met de laser is uitgehaald. Ik had een overdosis bio alcamid gekregen die overigens totaal overbodig was want ik was nergens ingevallen (het is mij aangepraat geweest door de pc) dus het was helemaal verspreid in mijn gezicht en het zat ook in mijn neus.Aangezien ik in België woon en niet meer wist waar ik de rest nog moest laten uithalen ben ik op aanraden van Sylvia Veerman naar een aangezichtschirurg geweest in Antwerpen in het ziekenhuis A.Z. Monica.De chirurg heeft nu de knobbels in mijn neus weggehaald. Hij heeft dit langs binnen kunnen doen zodat ik geen littekens heb. Volgend jaar moet er nog een deel in mijn aangezicht worden weggesneden. Dit moet dus langs de buitenkant maar de arts heeft mij verzekerd dat hij dit zeer voorzichtig en mooi zou doen zodat ik niet te veel van de littekens zou zien.Groetjes en veel sterkte en succes met je ingreep

  • MIRELLA

    Hi Allemaal,

    Ik ben ook bezig met Alizonne…

    Zijn jullie tevreden met het resultaat?

    Was 1 keer genoeg om alles te verwijderen?

    Vraagje wat waren de kosten….?

    En heeft iemand nog een vergoeding gekregen van de kliniek die het ingespoten heeft?

    Ik hoor graag jullie ervaringen….

    Mvg Mirella

  • natascha68

    hoi Mirella

    heb het niet laten verwijderen bij de alizonne. Was niet nodig nog advies om het te laten zitten. Ben wel nog naar Beverwijk geweest en daar willen ze het wel vewijderen als ik het wil. Denk er nog even over na. En heb een claim bij de pals groep liggen no pay no cure basis

    groetjes

    p.s. wanneer laat jij het weg halen ? en waar heb jij het laten doen en hoeveel. bij me dus wangen in totaal 2,5 ml voelt als een klein hard schijfje is ingekapseld

  • Danny

    Hey Annie,

    Zelf ben ik ook Belgische en van Antwerpen zelf. Ook ik overweeg de knobbels te laten verwijderen.

    Ben je tevreden over de behandeling in het AZ Monica?

    Hoe is het nu met je gezicht gesteld? Ik hoop van harte dat alles ok is.

    Groetjes,

    Danny

  • Annie

    Hallo Danny, ja ik ben tevreden over de behandeling in het AZ Monica. Het is Dr. Vander Dussen die mij geopereerd heeft. Na de winter ga ik terug om te vragen of hij de bio alcamid die nog in mijn wangen zit ook te verwijderen.Tevreden ben ik nog niet over mijn gezicht en dat zal ik ook nooit zijn zolang die rotzooi er nog in zit.Maak maar een afspraak bij Dr. Vander Dussen want hij is een ervaren arts en er is een lange wachtlijst.Laat je ook weten hoe het afloopt bij jou. Vriendelijke groetjes Annie

  • natascha68

    hoi Annie is er nog iets van te zien waar het weg gehaald want dan heb je toch een lidteken gekregen of valt dat mee achteraf? Zelf wil ik het in beverwijk laten verwijderen en dat zou kunnen met een holle naald en knijp methode. En heb jer last van in je wangen is het te zien?

    alvast bedankt voo je antwoord

    groetjes Natascha