na 2 jaar pijn aan beide borsten

• caro

Hallo

Het is in december 2 jaar geleden dat ik van AA naar C ben gegaan

en ik was tevreden met het resultaat. Echter, pijnvrij ben ik nooit geweest, vooral

als ik op mijn rug lig of probeer te draaien dan heb ik last van

druk, stekende pijnen en een zwaar gevoel. Als ik gewoon zit kan het

van tijd tot tijd flink beurs voelen.

Herkent iemand deze klachten? Ik vraag me af of je niet

totaal pijnvrij zou moeten zijn na de borstvergroting.

Groeten

C

• Borstenforum

caro Schreef:

——————————————————-

> Hallo

> Het is in december 2 jaar geleden dat ik van AA

> naar C ben gegaan

> en ik was tevreden met het resultaat. Echter,

> pijnvrij ben ik nooit geweest, vooral

> als ik op mijn rug lig of probeer te draaien dan

> heb ik last van

> druk, stekende pijnen en een zwaar gevoel. Als ik

> gewoon zit kan het

> van tijd tot tijd flink beurs voelen.

> Herkent iemand deze klachten? Ik vraag me af of

> je niet

> totaal pijnvrij zou moeten zijn na de

> borstvergroting.

> Groeten

> C

Hoi Caro,

Misschien dat je eens een kijkje kan nemen op Borstenforum

Als je jezelf registreerd dan kan je daar berichten posten en krijg je vanzelf respons van meiden…

Kom zeker eens kijken!

Gr!

• Agneta

Ik heb dezelfde klachten als jij! Ik ben begin maart vorig jaar geopereerd, nu dus dik anderhalf jaar geleden. Ik heb mentor protheses en die zouden zacht moeten zijn, maar ze voelen hard en zwaar als ik lig en eigenlijk heb ik het liefst 's nachts iets aan, want het doet echt pijn en voelt heel vervelend! Ook heb ik vaak last van een soort van spierpijn bij mijn borstspieren (ze zijn bij mij onder de borstspier geplaatst). Ik zit er over te denken om de Velthuiskliniek te bellen om te vragen of dit normale verschijnselen zijn. Ik baal er behoorlijk van. Ging er eigenlijk vanuit dat mijn borsten na verloop van tijd helemaal natuurlijk zouden voelen. Ik ben afgelopen vrijdag bij mijn huisarts geweest en die heeft mijn borsten onderzocht en volgens hem voelt alles wel normaal aan. Wel heb ik vlak na de operatie wel eens het idee gehad dat de pockets waar de prothesen in gedaan zijn te ruim waren. Nou succes ermee en ben benieuwd of jij al wat wijzer bent geworden!

• Mirjam

Hallo Caro en Agneta,

Een vriendin van mij heeft ongeveer anderhalf jaar geleden een borstvergroting bij de Velthuiskliniek laten doen en ook zij heeft iedere dag pijn.

Ze is terug gegaan en heeft toen een injectie gekregen. Als de pijn niet weggaat dan moet ze naar het ziekenhuis voor pijnbestrijding.

Groetjes,

Mirjam