ooglidcorrectie

• Sanne

Hallo mensen,

Ik heb op 17 september een bovenooglidcorrectie gehad bij Klein Rosendael in Velp door dokter Maas maar ik ben niet tevreden over het resultaat. Ik vind dat mijn ooglid nog steeds hangt.

Na de operatie moest ik nog 1x terug om de hechtingen eruit te laten halen door de assistente. Hierna hoefde ik dus geen afspraak meer te maken volgens haar. Ik vind dit een vreemde gang van zaken. Is het niet normaal dat de pc je nog een keer ziet om over het resultaat te praten?

Kan iemand mij vertellen hoe het bij andere klinieken eraan toe gaat?

Ik hoop dat iemand reageert:(

Groetjes Sanne

• Nicky

Hallo Sanne,

Het is zeker gebruikelijk dat je nog een nacontrole krijgt, gemiddeld is dat na 6 of 8 weken. Denk als je daarom vraagt dat ze dat ook wel kosteloos doen, het is geen goede PC als hij het niet doet als je erom vraagt en je zorgen maakt. Anders goed in de papieren lezen die je vooraf hebt getekend. Je kunt ook voor een second opinion naar andere plastische chirurgen, vaak is zo'n consult ook gratis en krijg je prima steun, geef dan wel aan dat je niet tevreden bent, PC's kijken graag naar het werk van anderen, er is een Dr Kouwenberg die prima advies geeft, geloof ergens in Deventer of Zwolle.

Mvg Nicky

• Sanne

Hoi Nicky,

Hartstikke bedankt voor je advies. (tu)

Ik ga een afspraak bij mijn pc te maken over een paar weken en anders volg ik je advies.

Groetjes Sanne

• Tonny

Hallo Sanne,

Ook ik heb een bovenooglidcorrectie ondergaan .

Ik ben op 6 oktober j.l geholpen en wel in de Aestethic Clinics in Veldhoven.

De andere dag moest ik even op contrôle en werden de zwaluwstaartjes vervangen en de resterende blauwe streepjes ( geplaatst door de chirurg ) werden door een verpleegkundige verwijderd

Ook werden de ogen netjes schoongemaakt.

Een week later moesten de hechtinkjes eruit en kreeg ik een nacontrôle door de chirurg…hij was gelukkig heel tevreden.

Over drie maanden moet ik op een nacontrôle en óók over zes maanden .

Indien nodig krijg ik een correctie , maar dat zal zeker niet nodig zijn.

Ik hoop , dat u ook een vinger aan de pols houdt , want U hebt er wel recht op , vind ik zo.

Succes hoor .

M.vr.gr

Mw T.c. Bal , Roosendaal

• Sanne

Bedankt voor je reactie Tonny,

Ik heb gebeld en ik heb nu een afspraak in december.

Want het is nu nog te vroeg om een uiteindelijk resultaat te beoordelen zeiden ze.

Maar toch vind ik het niet goed dat ze me gewoon zonder nacontrole weg wilden sturen.

Ik heb namelijk een flinke prijs voor de operatie betaald.

Maar afijn, ik heb mijn nacontrole afspraak. Ben benieuwd wat de pc zegt, want ik ben nog steeds niet echt tevreden.

Mijn rechteroog hangt nog steeds een beetje:(

Groetjes Sanne

• narian

Hallo Tonny, ik wil ook graag mijn bovenoogleden laten doen, ik woon ik Eindhoven, dus Veldhoven vlakbij, zo telezen ben je erg tevreden, wat ik je wilde vragen wat zijn de kosten voor zo,n ingreep?