35 +..wil graag een jonge uitstraling behouden..tips?? injectables..serums..etc...

• Maris

Ik ben nu half 30 en heb al eens mijn wangen/jukbeenderen wat laten opvullen met restylane, ik doe dit sinds 2 jr..1 x per jaar, en geeft net dat mooie effect. Ik wil graag een frisse jonge uitstraling behouden, daarom ben ik benieuwd naar tips..

Wie van mijn leeftijd heeft ook wel eens restylane oid laten inspuiten? en wat doe je nog meer om die frisse uitstraling te behouden. Heb je een tip voor een goed serum voor mij?

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar reacties van dames van 40+!

• Frans & Karlijn

Beste Maris,

Als u dacht dat er naalden en messen nodig zijn om er jonger uit te zien, denk dan nog eens goed na.

Bent u geïnteresseerd in een of meer van deze voordelen ?

• Bestrijdt de gevolgen van biologische veroudering en veroudering door omgevingsinvloeden;

• Helpt fijne lijntjes en rimpels te vervagen;

• Maakt de huid steviger;

• Reduceert ouderdomsvlekken en huidverkleuringen;

• Reduceert de poriegrootte;

• Bevordert het herstel van stress (revitaliseert en verkwikt de vermoeide huid door celluaire energie te bevorderen);

• Reduceert tekenen van vroegere puistjes;

• Helpt huidige puistjes te minimaliseren;

• Herstelt tekenen van vroegere blootstelling aan UV-stralen en beschermt de huid tegen toekomstige zonneschade;

• Maakt de huid gladder en stralender;

• Bevordert de haargroei (mits de haarfollikels nog te voeden zijn);

• Bevordert gezond, vol haar;

• Maak korte metten met cellulitis;

• Etc.

Maak vandaag nog een afspraak voor een gratis demonstratie en laat u versteld staan door het resultaat!

Kijk voor meer informatie op: www.thesolution4life.com