Active Fx laser tegen rimpels, wie ervaring ?

• pebblesz

Wie heeft een Active Fx Laser behandeling ondergaan, en wil zijn ervaringen delen?

Ik weet niet of ik deze behandeling aandurf.

Waar heb je het ondergaan in Alizonne te Meijel of in Amsterdam bij Kliniek DeLairesse?

(Ik geloof dat dit de enige 2 klinieken zijn die deze laser hebben)

• elisabeth

Beste Pebblesz,

Ik heb een tweetal keer een active fx behandeling ondergaan, bij Alizonne.

Ben zeer te spreken over de kundigheid van de arts.

Ik heb zowel de deep fx als de active fx ondergaan.

voor een verfrissing van de huid is dit helemaal OK.

Voor het verwijderen van rimpels is deze niet voldoende, echt niet.

De arts in Meijl zal jouw dit ook wel vertellen.

Ik heb een full-face behandeling ondergaan deze was niet prettig, maar als we het hebben over de recovery nou… echt binnen 5 dagen ben jij helemaal weer als nieuw dat is echt niet te geloven hoe snel dat gaat, zeker als je bekijkt dat je de eerste twee dagen er niet uitziet. na dag 4 begin je te vervellen en dag 5,6 ben je helemaal schoon (vervelling kompleet.)

een goeie dagcreme een beetje make-up en je ziet er prachtig uit voor de eerste 2 weken, daarna komen je eigen rimpels en verkleuringen weer terug!

In de perioden na de behandeling duurt het ongeveer een 4-tal maanden voor men het eind resultaat ziet. deze is subtiel.

Gr Elisabeth

• Pebblesz

Beste Elisabeth,

Oh, ik dacht dat mijn beginnende rimpeltjes er minder door worden…Geeft deze behandeling wel iets meer stevigheid aan mijn huid, dat mijn huid wat elastischer word, en minder slap? Of wordt je huid er alleen maar frisser en zachter van, net zoals bij een scrub behandeling?

Wat was de reden dat je een laser behandeling wilde ? Rimpels, pigment vlekken of iets anders ?

Ik dacht dat er altijd een verdovende creme op je gezicht wordt aangebracht, of dat je plaatselijk wordt verdoofd, waardoor de behandeling niet pijnlijk is. Maar jij had dus veel pijn tijdens de behandeling ?

Dus na 2 behandelingen is het resultaat nog steeds subtiel … deze laser behandeling is dus niet echt effectief?

Gr Peb

• pebblesz

Ik hoop dat er nog meer mensen zijn die ervaringen willen delen…

• elisabeth

Sorry Bepplesz,

Heb het even te druk gehad om te antwoorden op jouw vragen.

Voor beginnende rimpeltjes brengt het wat verfraaing maar doet echt geen wonderen, ik heb zowel de deep als de active ondergaan voor mijn probleem, pigmentvlekken en ook beginnende rimpeltjes rond de ogen (ik ben nm 36 jaar, dus nog niet de oudste)

Het is echt we veeeel intensiever dan een scrub, de huid wordt rustiger, pigment vlekken en rimpeltjes vervagen, maar zijn nog altijd aanwezig.

Inderdaad er wordt een verdovende creme op je gezicht gesmeerd, die moet 1 uur inwerken, dit is best een naar/vreemd gevoel.of je iets heel zwaars op je gezicht draagt.

Toch voel je de behandeling nog op sommige gevoelige delen van het gezicht, voornamelijk de lippen. het voorhoofd en wangen doen totaal geen pijn.

Voor echt mooie rimpelloze resultaten zou ik Botox proberen, een stuk goedkoper. voor pigmentvlekken de axtive FX!!!

• pebblesz

Dank je Elisabeth, dat je toch nog de tijd hebt kunnen vinden om een uitgebreide reactie te geven !

Ik heb nog steeds veel vragen, maar ik ben al heel erg blij met de reacties die je me hebt gegeven.

Indien je nog tijd hebt om mijn grootste vraag te beantwoorden:

Is je huid wel iets strakker en steviger geworden ?

• elisabeth

Hoi,

Ja ietjes, Maar ik moet er wel bij vertellen dat men dit alleen maar ziet door de voor- en nafoto's, de resultaten zijn heel subtiel, in het begin (de eerste week na de behandeling) ziet men er heel mooi uit nagenoeg rimpelloos, maar dit mooie resultaat verdwijnt na twee weken. gedurende de periode nadien bouwt het collageen zich op en na een 4-tal maanden bereik je pas het eind resultaat. Weet je wat het is….. men vergeet heel snel hoe men er van tevoren uitzag.!!!