HELP MIJ MET EEN BORSTVERGROTING

• kim

Hallo iedereen , deze maand is er bij wild fm een borstvergroting te winnen, iets wat ik al jaren wil laten doen,mijn borsten zijn nooit groot geweest (80A) maar na mijn zwangerschap is het er zeker niet mooier op geworden , en omdat ik zelf het geld heb en voorlopig ook zeker niet zal krijgen om een borstvergroting te laten doen hoop ik dat ik jullie mij helpen zodat ik dit kan gaan winnen.Ik denk dat iedereen op deze forum zich wel kan bedenken hoe belangrijk dit voor mij is.

Het enige wat ik jullie wil vragen om tedoen is een sms ( of een aantal smsjes ) te sturen met, KISS + 120 naar 2211

1,50 per bericht

dikke kus en alvast bedankt

• Joke 1

Beste Kim,

Wat dacht je ervan om te sparen..dan duurt het maar wat langer….we moeten allemaal zien dat we centjes hebben om onze ingrepen te kunnen betalen…

Niet dat ik niet begrijp hoe graag je zoiets wil hoor….maar om nu mensen voor je te laten smsen a 1,50 per bericht…..

• Jannie

Helemaal met Joke eens…sparen is de enige optie…om nou een ander te laten betalen….nou nee.

• Ivanka

Kim wou je helpen…..met een goede raad te geven….maar dat heeft al Joke1 en Jannie al gedaan.

Btw nice try. Niet geschoten is altijd mis….hm Kim…