Neuscorrectie door Dr. de Jong

• Melly

Hallo,

Binnenkort ga ik een neuscorrectie laten doen door Dr. de Jong.

Mijn neusrug wordt recht gesleept en versmald, de neuspunt wordt ook versmald. Ik ben al een aantal dagen deze forum

aan het doornemen en probeer een inzicht te krijgen in de operatie en de resultaat van een neuscorrectie.

Ik zou heel graag in contact willen komen met mensen die een neuscorrectie hebben laten doen.

Ik zou graag willen weten wanneer je weer aantoonbaar kan zijn (geen zwellingen en baulwe plekken) en

of jullie tevreden zijn over de resultaat.

Alvast bedankt voor de reactie!

Melly

• Nasa

Dag Melly,

Wanneer je weer aantoonbaar bent verschilt heel erg per persoon. De een heeft meer zwelling dan de ander. Bij mij viel het heel erg mee, ben alleen een klein beetje geel geworden net onder m'n ogen. Denk dat het nemen van arnica druppels heel veel van de zwelling heeft tegen gehouden. Ik had de eerste twee weken een kapje op mijn neus, dus dan ben je niet aantoonbaar. Na 2 weken was bij mij het gele ook weg dus was het heel lastig te zien dat er iets met me was. Ik heb daarom na 2 weken mijn normale leven weer opgepakt.

Over mij neuscorrectie kun je veel vinden op dit forum, heb namelijk behoorlijk wat topics geopend. Ik ben uiteindelijk erg tevreden over het resultaat terwijl ik net na het verwijderen van het kapje daar erg huiverig over was. Geduld is een schone zaak, oordeel niet te snel en het komt vrijwel altijd goed.

• Melly

Hallo Nasa,

Bedankt voor je reactie!

Ik heb zo net door jou geschreven topics doorgenomen. Echt fijn dat je je ervaringen met andere wilt delen.

Door het lezen van ervaringen van andere heb ik een positief gevoel over de operatrie gekregen. Ik las

dat je je neusbrug recht hebt laten maken en de neustip hebt laten liften. Dit wil ik namelijk ook laten doen.

Heb je misschien foto's van voor en na de operatie? Ik zou heel graag willen weten hoe de resultaat is geworden.

Mijn e-mail adres is melly1234@live.nl

Mocht je foto's niet willen mailen, heb ik volkomen begrip voor.