Iemand ervaring met radiofrequency bij carpe in Antwerpen?
Of met affirme bij allizone……of refirme ?
hoi ik heb ervaring met de radiofrequentie voor verstrakking van je gelaat bij de allizone. Heb een behandeling van 8x gehad ic.m.omnilux led lamp en een microdermabrasiebehandeling. Je ziet niet meteen het resultaat de werking gaat nog een twee a drie maanden door. Vorming van nieuw collasteen. Ik zelf zie dat de plooien in mijn gezicht verminderd zijn vooral bij de wangen kin hoogte. je je mag een onderhoudsbeurt doen om de drie maanden dat ga ik nu weer doen je moet geen wonderen verwachten maar ik ben te vreden. Verder ben ik nu ook voornemen de cap affirm fraxel laser behandeling te ondergaan. Dit is ook voor verstrakking maar ook voor fijnere porieen en tegen kleine rimpels. Aangezien ik grove prorieen heb en ook lijntjes en wat verslapping rond mijn ogen wil ik deze behandeling ook nog doen hier begin ik mee in oktober. ze hebben nogal een wachtlijst bij de allizone dit moet ik drie x doen
groetjes Natsacha
Hoi Natasja,
Je schreef dat de plooien in je gezicht zijn verminderd door radiofrequentie. Bedoel je dat je huid wat strakker is geworden, of hoe zou je dit omschrijven ? Zijn ook oppervlakkige rimpels wat minder geworden, of is je huid steviger geworden.Heb je het idee dat de radiofrequentie vooral diep in de huid werkt, of aan de oppervlakte van de huid ? Ik ben heel benieuwd !
Ik hoop dat je ons hier meer over zou kunnen vertellen.
Ik heb ook de cap affirm laser behandelingen ondergaan, maar ik zie echt totaal geen verschil, geen verkleining van de porien, geen versteviging van de huid, geen vermindering van pigmentvlekken, en geen vermindering van de rimpels. Voor mij was het zonde van het geld en de tijd, helaas.
De arts probeerde duidelijk te maken dat mijn huid wel degelijk beter is geworden van de behandelingn, maar ik ken mijn huid door en door, en mijn huid is eerder slechter geworden, dan beter ( dit komt gewoon door de huid veroudering, en heeft niets meet de cap affirm te maken)
Ik hoop dat jij over een tijdje hier jou ervaringen met de cap affirm bij Alizonne wilt delen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?