ik heb in 2001 een borstvergroting ondergaan via het televisie programma van catharine kyl sorry als ik haar naam verkeer schrijf
na een aantal zwagerschappen drie om precies te zijn leken me borsten wel lege theezakjes en voelde ik me net me oma
ik heb aangeklopt bij het ziekenfonds en kreeg nul op rekest ik was hier boos over en heb een brief geschreven naar rtl 4 over het vergoedingsysteem van de zieken fondsen dat het niet klopte
ik kreeg op een gegeven moment een telefoontje of ik nog geinteresseert was in hulp met me borsten ,waarop ik dol graag op in ging me droom ging in vervulling
een chirurg heeft me geholpen en de operatie werd uitgezonden op de tv maar dat had ik er allemaal voor over
nu zijn we in 2009 en ik zit met een probleem dat de ene implantaat draait van binnen naar buiten niet prettig ook kan ik geen goed zittende bh aan en zijn me proteses goed te zien echt lelijk heb rtl 4 al gemaild voor contact gegevens van die arts maar hoor maar niets
ik weet dat ik opnieuw geholpen moet worden maar heb er het geld niet voor
en ik zou niet weten welke chirurg mij kostenloos zou willen helpen mijn probleem te verhelpen