Mini lift? Advies graag.

• Anoniem

Beste mensen, na er lang over nagedacht te hebben ben ik tot het besluit gekomen om het middelste gedeelte van mijn gelaat strak te laten trekken en overtollig huid te laten verwijderen. Ik kamp al een geruime tijd met een soort van ‘'overgewicht’' aan een kant van me gezicht terwijl ik zelf slank gebouwd ben. Voordat ik de stap neem om naar een plastische chirurg te stappen wil ik eerst goed uitzoeken bij welke kliniek en arts ik dit het beste kan laten doen. Zoals jullie zelf wellicht ook weten zijn er behoorlijk veel prutsers die zich als deskundige ‘'plastische arts’' voordoen. Allereerst: zou een minilift het gewenste resultaat opleveren als je van je huidplooien in het gezicht wilt afkomen of zijn hier betere behandelingen voor? Daarnaast ben ik opzoek naar een zeer deskundige arts die de tijd voor zijn klanten neemt en goed werk aflevert. Wat raden jullie mij aan.

Welke arts staat goed aangeschreven en heeft veel ervaring met het verrichten van gelaatscorrecties. Welke behandeling zou het beste geschikt zijn voor het strak trekken van het middelste gedeelte van het gezicht om zo doende ook van je plooien af te komen tussen de neus en mondhoeken. Ik hoop op advies. Alvast bedankt.

• Ines

Dag anoniem,

Ik begrijp heel goed dat je op zoek bent naar een kundige plastische chirurg.Ik weet waarover ik spreek gezien ik ook op zoek ben geweest.Gelukkig heb ik de ideale gevonden.(althans voor mij).

Kreeg een macs lift bij Dokter Verpaele in Gent.Toen was dat nog op de coupure te Gent.Nu doet hij zijn operaties in zij n privé kliniek in St.Martens Latem.(ongeveer 10 min. van Gent.) Je ov erweegt een mini lift en dat is natuurlijk goedkoper dan een macs lift, maar het resultaat blijft veel minder lang.Precies daarom is Dokter Verpaele op zoek gegaan naar een langer resultaat en werd de macs(minimal acces cranial suspension) ongtwikkeld.Dat is ongeveer hetzelfde van de mini lift, maar met een extrta ondersteuning van draden(2 of 3) die na een paar maanden oplossen,maar gedurende de genezingsperiode de nodige ondersteuning bieden.Deze macs lift wordt ondertussen toegepast over de hele wereld en met succes.Maar let wel op er zijn artsen die je zeggen een macs lift toe tepassen maar dat helemaal niet doen, met de nodige gevolgen.De rpijs is niet min, maar de resultaten en de vakkennis van deze man zijn super.Beter een beetje langer sparen dan nadien bij een andere ats een tweede operatie te laten doen om de eerste te corrigeren.Geloof me, dat gebeurd meer dan je denkt.Ga eens rustig op consultatie en stel alle nodige vragen.Weet wat je wenst en laat je niet met een kluitje in het riet sturen.Vraag naar DUIDELIJKE antwoorden.Indien je wenst kan je me ook thuis mauilen. Groetjes.Ines