Rokers lijntjes

• diana

Ik heb van die vreselijke lijntjes op mijn bovenlip,die mij veel ouder doen lijken dan ik ben

Ook is de huid ernstig verhoornd

Ik wil daar dus iets aan laten doen, en dan zie ik de verschillende mogelijkheden, fillers, laser

Kan iemand mij vertellen wat de beste oplossing kan zijn

EN heb jij het ook laten doen, en waar, en ben je er tevreden mee

• Ines

Dag Diana,

Ikzelf had ook lijntjes rondom de mond en liet deze 4 jaar geleden weglazeren met een heel veilige lazer.Mooi resultaat hoor.Je schrijft dat je huid ook verdikt is,dan is dit voor mij zeker de beste oplossing want met fillers doe je niets aan je huid.Misschien eens proberen met eerst een goede schrub te doen rondom je mond.Succes.Groetjes.Ines

• diana

Ines welke laser heb je gebruikt , bij welke kliniek en hoe duur was het???

Dank je zeer

Diana

• Bribee

Hallo dames, ik zi met hetzelfde probleem (rimpels rondom de mond). Ik ben me ook suf aan het practiseren wat ik hier het beste aan kan laten doen. Diana ik ben ook heel benieuwd welke lasertechniek jij hebt uit laten voer en bij wie? Ik hoorde ook dat je er de 1e twee weken niet uitziet. Klopt dat? Hoe lang duurde het voordat je echt goed resultaat had? Ik hoor graag van je. Gr. Bribee

• Frans & Karlijn

Beste dames,

Ik las de berichten over rokers lijntjes.

Heeft u al eens de resultaten gezien van de Galvanic Spa?

Sinds kort zijn wij distributeurs van Nu Skin producten (waaronder de Galvanic Spa).

Mocht uw meer informatie en of een (gratis) demonstratie willen hebben hierover, stuurt u mij dan een e-mail naar het volgende e-mail adres:

info@thesolution4life.com

Alvast bedankt voor de interesse hiervan.

Met vriendelijke groeten,

Frans Standaar en Karlijn Brouwer.

• Ines

Dag Bribee,

Eigenlijk verloopt de behandeling met er erbium lazer nogal rap.Na een vier-vijftal dagen is de wonde toe.Dan gaat het herstel nog sneller.Een maand geleden liet een vriendin de volledige omtrek van haar mond doen.Na 5 dagen was alles toe en ik ging ze bezoeken na 14 dagen en zag enkel nog een beetje rose.Ze camoufleerde dat als volgt : een beetje meer rood op de wangen en een beetje rood onder de neustip.Op die manier viel de rose kleur rond de mond veel minder op.Goed hé.(:P) Ze is heel tevreden.Ik bleef bij haar tijdensde behandeling en dat ging heel vlot..2O tal minuutjes en alles oke.Plaatselijke verdoving.Groetjes.Ines

• Bribee

Hai Ines,

Bedankt voor je reactie. Nog een paar vraagjes: waar heb jij die behandeling laten doen? Is 1 behandeling voldoende? Hoe lang duurt het voor het rose is weggetrokken? Zijn alle naar wens alle rimpels verdwenen? Hoeveel kost het? Ken jij ook mensen die CO2 laser hebben gedaan? pfffff wat een vragen hè? Nou, hoor het graag allemaal. Groetjes Bribee

• yvonne

hai Bribee,ik heb 2maal een co2 laser, rejuvenation , de fractional , gehad, waarvan ik dus weinig resultaat heb gezien, eigenlijk helemaal niks,plus bovendien bruine vlekken ervan overhoudend. hoop dat dat met de tijd nog weg gaat trekken. groetjes.

• els

aan Ines,in welk ziekenhuis heeft U dat laten doen,ik woon in belgie

met vriendelijke groeten

els

• Ines

Hallo Els,

Ik liet dit doen met een erbium laser nu 3 jaar geleden.Wat de prijs toen was weet ik niet meer.Mijn vriendin echter liet het nu doen bij dezelfde dokter die nu een kliniek heeft in St.Martens Latem(bij Gent) De prijs is nu ongeveer 1.OOO€. Je kan altijd eens op consultatie gaan dan weet je meer. De consulaties gebeuren echter in het Coupure centrum te Gent.(www.coupurecentrum.be)Indien je het wenst kan je me ook thuis mailen hoor. Groetjes.ines