theosyal

• iris74

heeft er iemand ervaring met de injectable theosyal, hoelang blijft het ongeveer zitten (neus-mondplooi) en is het beter dan restylane of maakt dat niet zoveel uit

thanx

iris

• Bribee

Hai hai, ik ben ook erg benieuwd naar ervaring met theosayl. En weet iemand ook adressen waar dit goed uitgevoerd wordt en wat zijn de kosten hiervan? Gr.Bribee

• Yesse

Beste Iris,

Dit hangt van een aantal factoren af, weet ik ook uit eigen ervaring. Ik heb teosyal in verschillende gebieden gehad.

-Welk gebied (dus waar in het gelaat je het laat inspuiten)

-Hoe je eigen licham reageert op het product

Teosyal (zie officiele website) heeft ook verschillende producten binnen de Teosyal lijn. Zo heb je Teosyal Fine Lines geloof ik, die ongeveer 6 maanden aanhoudt. Er zijn ook andere soorten die wat langer aanhouden.

Mijn ervaring is dat Teosyal in de neuslippenlijn 6 maanden blijft zitten, en in mijn lippen na 3 a 4 maanden bleef zitten. Dit zijn natuurlijk persoonlijke ervaringen en bij andere mensen kan het natuurlijk veel langer blijven zitten.

Good luck,

Yesse

• Lizzy

Ik heb in augustus Theosyal laten inspuiten in Belgie.

Bij mij zijn de rimpels rond de mond ingespoten en neus-liplijnen.

Ik vond het een beetje pijnlijk en heb daarna een week blauwe plekjes in het gezicht gehad die ik niet kon weg schminken.

Ik voel en zie een paar bobbeltjes op de plek waar het ingespoten is, maar anderen valt het niet op gelukkig.

Als het goed is blijft het 12 maanden zitten.

Ik weet niet of ik het nogmaals zou doen.

Groetjes,

Lizzy

• linda

ik heb theosyal ultra in mei in laten spuiten, zit er nog steeds, wel minder dan in mei maar houdt aardig.

tevreden dus!

• Sandra

Volgens laatste onderzoek van Consumenten Bond (december 2009) is de medische directeur van Groot Hertoginne Instituut te Den Haag het beste cosmetisch arts in Nederland, hij behandeld ook met Teosyal.

• Monique

3 weken geleden neus-mondplooi met teosyal gedaan bij Groot Hertoginne Instituut, ben ik zeer tevreden.

Product komt uit Zwitserland en is in Engeland gekozen tot injectable van het jaar.