Pmma injecties Ervaring?? (filler voor rimpels tot bilvergroting)

  • pp

    Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met pmma, op intrenetsites in amerika kom je het vaak tegen en ook ik brazil word het regelmatig gebruik als permanente filler voor kleine dingen zoals rimpels tot waar ik in geintreseerd ben het opvullen van billen en heupen.

    Op nl sites kom ik alleen informatie tegen voor hiv patienten waar pmma word gebruikt wanneer gezicht gaat inzakken en de billen

    iemand ervaring met pmma?? en miss een europees adresje waar het kan?

  • Cornelia

    Als je in Google de naam artecoll intypt dan zie je dat dit produkt PMMA bevat.

  • linda

    silicone implantanten zijn veel beter dan zo'n pmma.

    ik heb zelf hiermee ervaring dus ja, ik kan er van praten.

  • Linnn

    Upje,,Want ik wil dat ook erg graag weten.

    Of er iemand is die het heeft laten zetten.

    En ik zou het zelf ook graag willen doen,alleen ik zou er het liefst niet zo ver voor willen reizen.

    Zeker niet in mijn eentje.

    Dus een europees addresje zou wel hellemaal top zijn natuurlijk.

  • macalover

    ik had vorig jaar van iemand gehoord over maca pillen die ook verkocht wordt als poedervorm. ik gebruik het nu 5 maanden en behalve grotere billen/bredere heupen heeft het ook andere positieve bijwerkingen waar ik nu niet op in zal gaan. google maar een beetje zou ik zeggen. mijn billen/heupen zijn niet gigantisch groot geworden maar 6 cm in 5 maanden terwijl mijn gewicht hetzelfde is gebleven vind ik toch noemenswaardig. de laatste maand zijn ze echter niet verder gegroeid, waar dat aan ligt weet ik niet, misschien moet ik de dosis verhogen. mijn dijen lijken ook iets dikker maar weet ik niet zeker omdat ik die nooit heb opgemeten voor ik eraan begon. ook mijn middel lijkt iets slanker maar omdat ik alleen mijn billen heb gemeten weet ik ook dat neit zeker. ik weet neit of als ik met de pillen stop alles weer krimpt maar ik heb geen reden om te stoppen , heb meer energie sinds ik de pillen slik dus ik blijf doorslikken. macapillen zijn overal verkrijgbaar en in poedervorm is het supergoedkoop ik gebruik echter de pillen. ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, is wel de moeite waard om het te proberen alvorens aan de injecties te gaan. bij mijn werkt het wel en hoop bij anderen ook. oja, ik slik 8 500mg pillen per dag. 1 kilo macapoeder kost bij een engelse leverancier 20 engelse ponden dus daar doe je dan 250 dagen mee. als je 4 gram per dag aan poeder zou gebruken. gaarne hoor ik anderen wat hun ervaringen zijn, het schijnt bij mannen libidoverhogend te werken maar ik ben geen man. ik gebruik 8 pillen per dag en ben een beetje bang om de dosis te berhogen, vraag me af of het kwaad kan de dosis te verhogen, iemand suggesties?

    pp Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met

    > pmma, op intrenetsites in amerika kom je het vaak

    > tegen en ook ik brazil word het regelmatig gebruik

    > als permanente filler voor kleine dingen zoals

    > rimpels tot waar ik in geintreseerd ben het

    > opvullen van billen en heupen.

    > Op nl sites kom ik alleen informatie tegen voor

    > hiv patienten waar pmma word gebruikt wanneer

    > gezicht gaat inzakken en de billen

    >

    > iemand ervaring met pmma?? en miss een europees

    > adresje waar het kan?

  • kim

    Beste Linda,

    Heb je echt ervaring met die Pmma middel! is het de moeite waard of liever en zeker silicone dus?

    Groetjes

  • N

    Hey ik zoek ook iemand helaas tot op heden nog niet gevonden! Miss als je iemand vind dat je het kunt laten weten? Zou fijn zijn liefs

    AnonymousIk vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met pmma, op intrenetsites in amerika kom je het vaak tegen en ook ik brazil word het regelmatig gebruik als permanente filler voor kleine dingen zoals rimpels tot waar ik in geintreseerd ben het opvullen van billen en heupen.

    Op nl sites kom ik alleen informatie tegen voor hiv patienten waar pmma word gebruikt wanneer gezicht gaat inzakken en de billen

    iemand ervaring met pmma?? en miss een europees adresje waar het kan?