Blauwe plekken

• Lizzy

Ik heb 2 dagen geleden wat rimpels in mijn gezicht (rond de mond) laten opvullen en heb daardoor allemaal blauwe plekken gekregen, ondanks Arnica tabletjes.

Ik krijg het zelfs met make-up niet weggewerkt.

Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe lang het duurt voordat ze verdwijnen? Ik ga zo echt de deur niet uit.

Iemand goeie tips hoe ik ze snel weg krijg?

• Yvon

Daar is niks aan te doen, wachten tot ze wegtrekken is het enige…een week?

• Saskia

Ja, Arnicazalf erop. Daardoor gaan de blauwe plekken sneller weg.

• Ines

Dag dames,

Ikzelf liet verleden week een vetbolletje weghalen(snee van zowat 3 cm) in het gelaat.2 dagen later zag ik er iet uit,gezwollen en blauw.Doordat het nogal onverwacht snel werd uitgehaald kreeg ik de tijd niet om arnica te nemen.Kreeg de raad van mijn dochter om er etherische olie aan te doen van de aromatherapie, 3 maal per dagen kijk 2 dagen later is bijna alles verdwenen.Ik had dat product in huis mar dacht er niet aan om het te gebruiken.Eiogenlijk noedmt het “coups et bosses)wat betekent ”slagen en builen".Dus als je ergens tegenaan loopt en je verwacht blauwe plekken direkt aanbrengen en klaar is kees,zeker geen blauwe plek.Eigenlijk iets dat we allemaal in huis zouden moetren hebben.Zo zie je maar.Beste groetjes.ines