wat zeg je tegen de buitenwereld - ooglidcorrectie

• Angel

Hoi,

ik heb anderhalve week geleden een onderooglidcorrectie laten doen en moet me vanaf vandaag weer buiten de deur vertonen (ivm werk).

Alle blauwe plekken zijn weg, maar ik zie zelf nog het lijntje in het plooitje onder mijn ogen, aan de ooghoeken en mijn ogen zijn ook nog dikker dan ervoor.

Wat zeg je tegen de mensen die je tegenkomt of spreekt? Ze zullen dit toch ook zien.. begin je er zelf over of hoe ga je hiermee om??

• bernadet

Waarom zeg het niet gewoon eerlijk? Het is tegenwoordig toch heel gewoon als je iets aan je overhangende oogleden doet. Ik ken zoveel mensen die het hebben laten doen. Ik heb het zelf in 1996 laten doen en heb me toen ook verstopt. Ik moet nu door een mislukte ingreep weer opnieuw een ooglidcorrectie laten doen, maar nu ben ik er open over hoor. Ik heb geen zin meer om me te verstoppen. Ik hoop dat je er niet zo blij mee bent als ik indertijd. P.S. Mijn moeder van 88 jaar wil het ook laten doen, want zij heeft echt last van haar overhangende oogleden. Je zegt gewoon dat je er ook heel veel last van had en misschien is dat ook wel zo. Sterkte hoor.

• bernadet

Ik heb wat te snel gelezen, je hebt de wallen weg laten halen. Wat maakt het uit, ik zou ze ook weg laten als ik ze had. Het is een kleine ingreep met een fantastisch resultaat tenminste als je het door een goede plastisch chirurg hebt laten doen.

• Angel

bedankt bernadet, ik zat daar ook over te denken, maar wilde eens weten wat andere mensen gedaan hebben.

Ik denk idd dat ik het gewoon ga zeggen tegen een aantal mensen, dan beeld ik me ook niet meer in dat ze de hele tijd naar mijn ogen zitten te kijken!

Hartstikke bedankt,

Angel

• nose

hoi,

ik zou er helemaal niet geheimzinnig overdoen,

als ze het vragen zeg je het gewoon en anders niet.

ik had wel mijn collega's vantevoren verteld dat ik een neuscorrectie ging doen.

reacties waren wel positief alleen je denkt dat iedereen er naar kijkt

maar in werkelijkheid is het niet zo sommige zien het niet eens terwijl

mijn hechtingen duidelijk zichtbaar waren.

groetjes