Neuscorectie NT wie heeft ervaring?

• Neusii

Hallo mensen!!

Ik heb mijn consult bij dr Nolst inmiddels gehad.

Ik vind het een hele aardige man en hij snapte gelijk wat ik niet mooi vond aan mijn neus.

Hij gaat mijn neuspunt versmallen en en de neuschot een beetje bij slijpen.

Het word een cat 3 Neuscorectie wel best duur.

Ik zou in augustus nog kunnen.

Maar helaas heb ik het geld nog niet bij elkaar.

Had dat toch wel graag gedaan.

Zijn er mensen die een lening hebben genomen voor een correctie?

Nu denk ik dat ik het in oktober ga doen.

En dan kan ik ook nog een consult bij een andere arts doen.

Omdat het mischien wat snel is om gelijk al een beslissing te nemen welke arts ik neem.

Maar ik had er wel een goed gevoel bij.

Zijn er nog andere die ervaringen hebben met NT ?

Ik heb al veel verschillende dingen gelezen op het forum maar kan nooit genoeg zijn natuurlijk!!

Alvast bedankt!!

(Top dit forum!)

• Lieke09

Hoi Neusii,

Dat probleem ken ik, die kosten. Ik heb het bedrag ook nog niet helemaal bij elkaar, maar aangezien ik ook al snel terecht kan leen ik wat bij mijn familie. I.v.m werk en andere dingen zou de ingreep later voor mij niet kunnen en ik wacht al zó lang. Ik twijfelde ook over het nemen van een lening, maar dan moet je zóveel terug betalen. Zou zonde zijn.

Misschien kan je ook bij bijvoorbeeld fam. lenen? Succes met alles!

• neusii

Hey Lieke

bedankt voor je reactie!!

Ik kan helaas niet lenen bij mn familie mn moeder vind dat ik gewoon moet kunnen sparen daarvoor.

Voor mij komt deze tijd ook het beste uit omdat ik erna gewoon weer begin met werk en studie.

Ik ben nu aan het kijken of een lening mischien een mogelijkheid is maar weet niet of dat gaat lukken ik verdien 700 per maand en doe een particulieren opleiding.

Opzich hoef ik ook maar iets van 1500 te lenen want ik heb wel al een spaarrekening,,,Iemand nog tips waar ik dat zou kunnen doen ?

Sucses met je operatie lieke wanneer ben je aan de beurt?

Groetjess !!

• seku

hallo

• Mister E

Hallo iedereen,

Heb gisteren mijn neuscorrectie gehad bij dr. NT in Amsterdam. De pijn valt behoorlijk mee. Vandaag zijn de neustampons euit gehaald, wat een akelig gevoel is dat zeg! Maar ik kan nu al gelijk ademen door beide neusgaten, wel vrij moeilijk maar het gaat wel. Een hele opluchting want daarvoor kon ik nauwelijks slikken, kauwen, drinken, eten praten etc. Gaat nu wel allemaal een stuk beter. Gebied rondom de ogen/neus/wangen is erg opgezwollen en donkere kleur onder de ogen. Hij heeft ook gaten aan de zijkanten van de neus moeten maken om het bot te breken, als ik op die zwellingen druk onder mn ogen dan loopt er bloed uit mijn neus bah. Maar de neus ziet er echt een stuk beter uit al (met name symmetrie en de tip zijn al duidelijk een wereld van verschil!), wel nog heel groot (lengte en breedte) maar dat komt vast door de zwelling. Nog 5 dagen dan dan mag het kapje en de hechtingen eruit. Ik ben heel erg benieuwd!

• neusi

Hey hey ,,

Veel sucses met het herstellen ,,Ik hoor het graag van je als je het uiteindelijke resultaat ziet!!

Na hoelang denk jij dat je weer een beetje over straat kan ?

Ik laat het zelf waarscheinelijk is okt doen door hem ..

Groetjes neusi

• leonie

mag ik vragen welke kliniek deze meneer werkt en hoe duur het allemaal is?

• Mister E.

Het is heel erg mooi geworden. De punt is nog wel erg gezwollen, maar ik hoop dat dit langzaam weg trekt. Op zich had de neus nog net iets kleiner en rechter gemogen, maarja het verschil met eerst is gigantisch en daarom was het ook de moeite en het geld waard. Herstel ging ook super (zwelling etc was na 1 week weg en ik kon daarna meteen weer de straat op). Ga binnenkort weer terug om nog wat hechtingen etc eruit te laten halen

• Bart

Hee Mister E

mooi dat het je is meegevallen…

hoe voelde je je voor de operatie? was je niet angstig? en had je steun aan mensen aan wie je eht verteld had?

succes

• Mister E.

Nee ik voelde me totaal niet angstig voor de operatie… ik weet nog dat ik een grappige opmerking maakte toen ik dr NT sprak net voor de operatie waar ik om moest lachen, toen stond hij denk ik wel verbaasd aangezien maar weinig mensen in een vrolijke bui zijn voor hun operatie. lol.

Ok tuurlijk voelde ik me wel een beetje angstig, maar het zat zo: erger kon het niet worden, dus ik ging er alleen maar op vooruit, behalve qua geld dan. Bovendien heb ik wel ergere operaties meegemaakt, echter niet vrijwillig.

Ik had op zich wel steun van mensen die ik het verteld had, maar zoveel ook weer niet. Had/heb ik ook niet nodig. Het vervelendste vond ik als mensen geen verschil opmerken in mn gezicht, zelfs mensen die mij redelijk goed kennen. Dan verwacht je een leuke opmerking van “oh wat zie je er goed uit” of “wat is er met je lelijke neus gebeurd” en dan krijg je helemaal niks. Maarja dan denk je schijt aan hen, zij weten niet hoe het is om lelijk geboren te zijn.

PS: dr. NT is nu met pensioen. helaassss!