Beste,
Ik heb al een aantal topics betreffende dit probleem geopend maar nu begin ik me zorgen te baren.
Het is nu 10 weken geleden dat ik een neuscorrectie ben ondergaan. 2 1/2 week geleden werd mijn neus wat dikker, elke dag een klein beetje, tot de zondag aanbrak en mijn neus (het kraakbeen/neuspunt gedeelte) heel erg ging zwellen. Toen heb ik een antibiotica kuurtje gekregen welke de dag erna al aansloeg. Binnen 3 dagen had mijn neus weer de vorm hoe het was na de operatie, wat ook het eindresultaat moet zijn. Na het stoppen van deze kuur bleef hij 2 dagen zo waarna hij weer licht begon te zwellen (hetzelfde gedeelte). Dus ik mijn kliniek verteld uitgelegd hoe het zit en gevraagd of het kan zijn dat het niet voldoende was genezen. Dit kon wel en toen kreeg ik de antibiotica die hun normaal voorschrijven voor een ontsteking, dus deze ben ik momenteel aan het nemen. Echter neem ik het al vanaf woensdag en zie totaal geen verschil, het wordt niet minder maar het wordt ook niet erger.
Iemand hier die me kan vertellen hoe dit kan, waarom het nu niet afneemt en bij de vorige wel en waarom het zo snel terug kwam? Ik ben er nu namelijk een beetje bang voor dat hij zijn eindresultaat aan het vormen is en dan ben ik dus niet blij, of kan het ook iets anders zijn?
Al jullie kennis, ervaringen omtrent mijn probleem zijn welkom.
Bedankt.