Platte billen

• Lauren

Hallo,

Ik zit lekker in mijn vel, maar stoor me al mijn halve leven aan mijn platte billen.

Ik overweeg om er gewoon iets aan te laten doen. Bilvergroting, lipofilling?

Ik ben ontzettend blij met alle reacties van alle dames (heren misschien ook) die hier ervaring mee hebben.

Zag laatst Kelly van der Veer op tv en dat was iets teveel van het goede qua bilomvang…..maar er zijn vast ook

natuurlijkere resultaten te behalen… Dank alvast voor je mail..Lauren

• Brittje

hoi,

same here, alles is prachtig (al zeg ik dit zelf) alles is getraind maar het lijkt wel of mijn billen alleen maar platter worden.

een holle rug maken als je loopt en staat helpt wel, maar eerlijk is eerlijk als je in je bikini rondloopt valt het snel genoeg op. en het ziet er nog wel erger uit omdat mijn benen wel gewoon mooi van vorm zijn en bovenin wat breder, dan zo'n kippenkontje erop is geen gezicht:(

liever geen plastische chirurgie maargoed als het niet anders is?! wat kan je anders nog doen?

helaas zie je bijna niets over (bilvergroting) op internet, kosten en ervaringen. ik ben heeeel benieuwd want zelfs mijn vriendje maakt er regelmatig dolletjes over.

als iemand iets meer weet….. ik hoor het graag. thanks