Licht roesje of narcose?

• Lieke09

Beste allemaal,

Ik wil een neustipcorrectie laten uitvoeren. Nu heb ik de keus, een licht roesje of helemaal onder narcose.

Voordeel van licht roesje is dat het €500,- goedkoper is + je lichaam zal minder vermoeid zijn zoals na een narcose.

Zijn er mensen die een neustipcorrectie hebben laten uitvoeren met alleen een roesje?

Ik ben heel benieuwd hoe dit is, aangezien ik nu denk laat mij maar onder narcose, dan merk ik niets!

Groeten, Lieke

• B-Cupje

Heb zelf roes met plaatselijke verdoving gehad maar voor een borstvergroting .

Eerder ben ik al eens onder volledige narcose geweest en toen ben ik de hele dag slaperig geweest en heel ongemakkelijk mét braaktoestanden .

Zoals je zelf zegt : bij de slaaproes heb je dat niet . Ik was 2u na de operatie terug ‘fris’ .

De beleving is wel net hetzelfde : je gaat onder het zeil voor een seconde lijkt het wel . Je voelt niks , weet niks , net als bij algemene narcose .

Als ik moet kiezen : slaaproes ;)

• Ikkuh

Hoi!

Ik zou zelf ook voor roesje gaan hoor is veel beter minder uitwerkingen.

Mag ik vragen bij welk jij ben geweest ik wil ook nog een keer een correctie laten doen bij mij is het na 8 jaar wat verzakt en ik zit dit keer echt tegen de operatie en voral narcose op.

Succes

Groeten R

• Lieke09

Bedankt voor je reactie.. Ik heb ook gekozen voor een slaaproesje. Werkt gelukkig bijna hetzelfde als bij een gehele narcose. Even antwoord op je vraag waar ik naartoe ga. Dr. de Mulder. Ik kan niet wachten…!;)