ACURA MC??

• amanda

ik wilde botox laten spuiten bij Acura MC te Weert ( er zit er ook eentje in breda), maar kan echt helemaal niets vinden over ervaringen van bij deze kliniek.

Kan iemand mij misschien wat meer vertellen over een van de twee acura mc klinieken??

alvast bedankt.

• amanda

o ik lees net dat acura het voormalige silhouet klniek is,

iemand hier evaringen mee?

• Saskia

Amanda,

Ik zou daar niet naar toe gaan, kijk maar !

www.kliniekoverzicht.nl/news/593/Silhouet_Kliniek_voor_plastische_chirurgie_dicht_op_last_van_IGZ.html

• Jon

Hoi Amanda,

Dit is een vrij nieuwe kliniek die onlangs volgens de beproefde methode van de Parkkliniek in Rotterdam werkt. Toevallig ook dezelfde directeur.

Ik heb daar mijn ogen laten liften waar ik zeer tevreden over ben. Mijn vriendin heeft een lipo laten doen.

Prima artsen lijkt me een goede kliniek, ze doen ook aan vezekerde zorg die de zorgverzekreaars vergoeden. Dus slecht zal het niet zijn!

• Duppie

Gister kwam ik dit bericht tegen:

http://www.kliniekoverzicht.nl/news/692/Nieuwe_klachten_tegen_chirurg_die_borsten_vergroot.html

Acura MC is idd het voormalige Silhouet.

Veel vrouwen hebben een aanklacht lopen tegen deze kliniek of meerdere van hun artsen.

Ik zou er niet heengaan, ze zijn niet voor nix int nieuws.

• Daniell

Beste Amanda,

Ik heb meerdere Botox behandelingen laten doen bij Aucra MC en ben er heel erg blij mee.. Erg goede zorg en lieve mensen..

Ik snap dat je na het artikel twijfels heb, maar geloof me bij iedere kliniek is er wel iets dat niet in haak is.. Zie bijv. Schumacher…

Ik zou de Botox gewoon laten uitvoeren bij Acura MC.. Voordelig en van erg goede kwaliteit!

• Duppie

Nou Daniell,

na meerdere krantenartikelen over (vandaag nog in een regionaal blad in zuid-brabant) dat ze daar bij hun rimpelvullers gebruiken die in echte ziekenhuizen niet gebruikt mogen worden …

Quote medicalfacts :

"Amerikaans onderzoek heeft uitgewezen dat injecties met permanente rimpelvullers allergische reacties kunnen veroorzaken. Deze bijwerkingen kunnen pas na een jaar optreden.

Rimpelvullers op basis van de stof polyalkylimide kunnen ernstige bijwerkingen veroorzaken, meldt nu.nl. De patiënten merkten de klachten niet altijd meteen op. Na bijna twee jaar bleek 40 procent van de patiënten nog regelmatig last te hebben van bijwerkingen.

De onderzoekers volgden 25 patiënten, waarvan een derde al eerder behandeld was met permanente rimpelvullers. Bijwerkingen als zwellingen, verhardingen, bulten op de plaats van de injectie, koorts, droge ogen en mond traden bij de patiënten op. Ook kregen sommigen last van artritis."

Een gewaarschuwd mens telt voor 2, …

Kijk maar eens naar de site en de foto's van een andere vrouw die door rimpelvullers verminkt is geraakt:

Sylvia Veerman,

www.legaalverminkt.nl

Zij is dan niet bij Acura MC geholpen maar weet wel alles af van de ellende die verkeerde en niet goed uitgevoerde

spuiten met zich mee brengen.

• charlotte

Welke arts heeft jou behandeld? Ik heb deze week namelijk een afspraak voor fillers. Hoor graag!

• charlotte

Welke arts heeft jou behandeld? Duijsters?Ik heb deze week namelijk een afspraak voor fillers. Hoor graag!

• marion

hoi ja wij wel een vriendin en ik hebben twee jaar geleden rimpeltjes oplaten spuiten en zij nog dr borsten laten vergroten en geen problemen hoor ik vond het wel goed gedaan door die dokter die dus weer een andere is dan degene van de borsten maar ik wil het zelf ook weer laten doen van die kleine inspuitingen maar schrik toch ook wel van de berichten maar nogmaals wij hebben nooit complicaties gehad….en zeker niet met botox hoef je volgens mij niet bang te zijn ik durf dat hylaruronzuur ook wl weer bij hem te laten doen hoor hij is heel aardig en kundig vond ik toch nou hou me op de hoogt want ik moet ook weer ondertussen groetjess