Ontsteking neus

• Neus

Beste,

Ik heb hiervoor ook al een topic geopend. Maar nu wordt het dusdanig erg dat ik bang begin te worden. MIjn neus vanaf het kraakbeen tot onder is meen ik wel 5x zo dik geworden. Ben vanmiddag in het weekend huisartsenpost geweest, daar dacht degene dat het een ontsteking is en heb een kuurtje gekregen. Dus ik thuis direct begonnen aan de kuur, Tot op heden lijkt het alleen maar erger te worden. Mijn neus is nu zo groot geworden dat het me sterk lijkt dat dit alleen maar een zwelling is. Tevens alsi k zoek op internet vind ik er helemaal niks over dat iemand ditzelfde heeft gehad.

Is er iemand die me kan gerust stellen of wat te doen in deze situatie..

Alvast bedankt.

• SaskiaW.

X(Hallo Neus,

Mag ik je vragen waar of door wie je dan geopereerd bent? En wanneer heeft de operatie plaats gevonden?

Gr. Saskia

• Neus

Door dr. Ledermann,

8 weken geleden.

Mijn operatie is verder heel goed verlopen en het resultaat is erg mooi alleen deze ontsteking is door een of andere manier komen opzetten.BTW ik heb nu een antibiotica kuurtje en deze werkt erg goed. Gisteren avond was mijn neus nog heel erg dik en nu is de grootste zwelling al weer weg.

• Neus

Gisteren ben ik nog even bij de kliniek geweest om er naar te laten kijken. Er was niet veel bijzonders te zien, wel vertelde ze dat het uniek is dat na 8 weken nog een infectie plaats vind. Mijn neus is weer helemaal geslonken tot mijn blijdschap. Nu is het een kwestie van de antibiotica afmaken.

• SaskiaW.

Goed zo meisje!!

Zie je wel, niet te snel zorgen maken.

Heel veel geluk ermee!X(

• Neus

Uhm… ben een jongen!(:P)

• saskiaw

nou ja zeg, wat een onaardige reactie!