Neuscorrectie Wat is nou een goede chirurg zonder lange wachttijden

• neusie

Hallo,,

Ik heb best al een lange tijd nagedacht over een neuscorectie vooral eigelijk de neustip die ik smaller wil krijgen.

Ik heb heel lang op het forum rondgekeken.

Maar ik vind het toch best lastig ik lees over somigge artsen hele goede verhalen en later weer een heel slecht verhaal.

Zelf wou ik al een afspraak maken voor een consult bij Dr nolst trenite.

Ik heb veel goede dingen over hem gelezen.

Maar ik vroeg me af zijn bij hem de wachttijden niet erg lang.

Wat is de normale wachttijd wanneer je na een consult beslist om het te doen?

Veder heb ik komende week een afspraak voor een consult bij dr hermens.

Ik heb over hem nog niet zoveel gelezen.

Ik wou eigenlijk een afspraak met dr ledermann maar dat was niet mogelijk..

Heeft iemand nog goede ervaringen met andere artsen?

Alvast bedankt !!

• Frey

Dr. Middelweerd is een hele goede arts.

Ik kom vanaf het eerste gesprek binnen 3 maanden geopereerd worden.

Ik ben ook erg tevreden met het resultaat.

Me neus is nog erg gezwollen, vooral de tip, maar net nadat het kapje eraf was gehaald en de zwelling nog heel weinig was door druk van het kapje op je neus, zag ik hoe fantastisch het is geworden.

Hij is echt een kunstenaar, het was nog mooier dan ik had gedacht.

Maar nu is het gezwollen, en dat blijft nog wel voorlopig, maar goed, dat hoort erbij.

Groetjes.

• neusie

Heey

Bedankt Frey voor je reactie.

Ik was zelf op vakantie dus ik las het pas heel laat.

Ik heb eind deze maand een consult afspraak bij Dr Nolst.

Ik ben erg benieuwt ! Voor augustus maak ik nog een afspraak met Middelweert.

Wat zijn belangrijke dingen die ik niet moet vergeten te vragen tijdens de afspraak?

Iemand veder nog ervaringen met Dr nolst?

Alvast bedanktt!!:)

• nisa

hoi

ik ben geholpen door dr lohuis van bergmankliniek

ik kan hem ook zeker aanraden.

Bij mij was ook de probleem vooral mijn neuspunt teveel kraakben en bollig

mijn kapje is er vorige week afgehaald, nou ik wist niet wat ik zag het is heel

mooi geworden het is niet meer grof.

Ik weet niet of hij een wachtlijst heeft, maar ik kon snel terecht.

Mijn vriendin gaat het na haar vakantie ook bij hem laten doen, zij heeft eerder al een kleine

neuscorrectie laten doen waar ze niet tevreden mee is.

groet

• Frey

Dag neusie,

Mijn zusje is geopereerd door Dr Nolst.

Dr Nolst is waarschijnlijk de meeste bekende chirurg voor neusoperaties in het land, en al heeft hij het best goed gedaan bij mij zusje, was ik er toch niet helemaal tevreden over. Me zusje moet ook nog eens geopereerd worden.

Maar dat moeten alle artsen wel eens. Het is gewoon moeilijk om lastige neuzen altijd in één keer helemaal goed te krijgen.

Maar aangezien ik dezelfde neus als mijn zusje had, en toch een net wat andere wilde dan dat zij als nieuwe heeft gekregen, besloot ik naar Dr Middelweerd te gaan. Ik ben nog wel bij dr. Nolst geweest, maar ik kreeg de indruk dat hij zelf wilde bepalen wat voor nieuwe neus het beste bij zou passen, terwijl dr. Middelweerd veel meer oor had voor wat ik zelf wilde.

Ik ben nu ook geopereerd en mijn ouders en ik vinden dat dr. Middelweerd het echt beter heeft gedaan bij mij dan dr. Nolst bij mijn zusje.

Maar goed. Dit zijn indiviuele gevallen, en geven geen garantie op wat dan.

Dr. Nolst is natuurlijk niet voor niets zo vooraanstaand en beroemd.

Maar dr. Middelweerd heeft zichzelf wat mij betreft overtroffen. Ik had niet verwacht dat het zo mooi zou worden.

Feit is dat dr. Nolst en dr. Middelweerd in ieder geval allebei erg goed zijn.

• Neusie

heeyy !!

bedankt frey!

Ik heb komende week dus een consult met Dr Nolst .

Ik heb de afspraak in het AMC was dat bij jou zusje ook zo?

Want ik weet nog niet precies hoe ik er het best heen ga.

En het is volgensmij een best groot gebouw dus ik hoop het allemaal een beetje te kunnen vinden!

En hoe duur was het bij Dr Nolst ?

Is het daar ook mogelijk om een deel in termijnen te betalen?

En waar is je zusje geopereert?

Wat heeft Dr Nolst bij je zusje gedaan dat het minder mooi geworden is dan wat DR Middelweert gedaan heeft?

Met Dr Middelweert maak ik zeker nog een afspraak maar ik wacht eerst even mijn eerste consult af.

Vind het toch best spannend allemaal!

Nog tips voor dingen die ik zeker niet moet vergeten te vragen tijdens het consult?

En hoe oud zijn jullie als ik vragen mag ik zelf 19.

Heb het veder nog niet aan mijn ouders vertelt.Heb wel al een keer gezegt dat ik er best is wat aan zou willen doen.

Dat vond mn moeder niet zo leuk volgensmij.

Hoe zat dat bij jullie?

En nogmaals dank voor de reacties ben er erg blij mee!

Groetjes Neusii