Iemand ervaring Dr Kazem te Lijmuiden?

• Bruja

Hallo,

Ik ben bezig om een goede chirurg te vinden aangezien ik mijn borsten wil vergroten. Ik heb geen lelijke borsten, alleen wil ik wat meer volume aangezien ze best klein zijn. Nu ben ik laatst bij Dr Kazem geweest. Het klinkt echt super, het gsprek voelde goed…. maar wat een prijs!!! Ik wil weten of er iemand is met ervaringen en of ze het waard vonden voor dat geld. Volgende week ga ik ook op gesprek bij dr de Blecour van de Bilthovenkliniek…. deze ervaringen zijn ook welkom! Ik wil heel graag natuurlijke borsten….. (lastig he, je weet wat je hebt, maar wat krijg je??)

Bedankt voor alle reacties,

Liefs Ping

• Lind@

Het is Leimuiden net bij mij om de hoek. De prijzen zijn voor de gewone vrouw/man niet op te brengen , helaas wilt hij ook zijn prijzen niet vermelden op zijn site, maar waarom benader je Patty Brard niet die is er onlangs geweest en kind aan huis, al met al het is een Celeb arts…

succes

• Dana

Duur!! Maar heb er alleen nog goede berichten over gehoord.

Heb er een consult gedaan, zeer sympatieke man.

Maakt wel grote borsten.

Ik heb een kennisje die door hem is geholpen, kan wel vragen wat het kost als je wilt?

• Bruja

Hoi Dana,

Ik weet de kosten… maar hoezo maakt hij ze groot?? Is jou kennis er blij mee en had ze echt geen pijn?

Thxxx

• Dana

Ik weet niet of ze HELEMAAL pijnvrij is geweest maar wat ik ervan gehoord heb viel het allemaal reuze mee.

Elke chirurg heeft een eigen “handtekening” Kazem houd waarschijnlijk van groot.

Maar je hoeft je geen zorgen te maken, je doet alles in overleg met je chirurg !!

Kennis is dolgelukkig mee en heeft ze al heel wat jaartjes!!

• Bruja

Nou thxx…. ik geloof dat hij ze wel erg natuurlijk maakt…. maar je denkt snel dat hij een van de beste is aangezien het prijzig is.. maar dit hoeft niet… ik heb ook positieve reacties over Bergman en beaucare…..

• Ellen

Beste Brunja/ping,

Je vroeg om ervaringen bij Dr Kazem.

Zelf ben ik al jaren een van zijn “patiënten” en heb een borstcorrectie bij hem laten uitvoeren. Ik weet niet wat de privé smaak van Dr Kazem is betreffende borsten maar het is grote onzin dat hij alleen grote borstimplantaten zet.

Nu spreek ik uit eigen ervaring: dat er gekeken wordt wat je wilt, geeft duidelijke voorlichting, hoe je lijf is en wat haalbaar is qua cubmaat, want niet alles is haalbaar en logisch natuurlijk.

Vroeger waren de methodes anders dan tegenwoordig, en alleen hij kan je vertellen hoe de pijn na de operatie zal zijn en hij is geen man die dingen verteld die niet waar zijn, hij is behoorlijk eerlijk, tjsa en dat zullen sommige niet in dank afnemen. Maar hij heeft mij nog nooit iets verteld wat niet waar is.

De nazorg is ook heel erg fijn en goed, daar hoor ik niemand over, want het is niet alleen borstimplantaten zetten en klaar, controle is ook belangrijk.

Over prijzen valt te twisten maar kwaliteit niet en die krijg je bij Dr kazem. Er zijn trouwens meerdere artsen die geen prijzen vermelden op hun website, daar is hij niet anders in. Vaak in een voorgesprek komen alle facetten naar voren en kun je ook begrijpen waarom een prijs zijn prijs is. Een getal op een website is en blijft maar een getal dat zegt mij niets, maar uitleg over hoe alles in zijn werk gaat wel.

Het is natuurlijk je goed recht meerdere “offertes”te hebben, maar je hebt maar 1 lijf, en daar wil je toch wel de beste aan hebben zitten lijkt mij. En dat Dr Kazem misschien ook wat BNN-ers behandeld wil toch niet gelijk zeggen dat hij onbetaalbaar is, ik ben ook gewoon een werkende vrouw maar spaar voor wat ik wil.

Je schreef heel terecht dat je nu weet wat je hebt en maar moet afwachten wat je krijgt, dit is zeker iets om over na te denken. Want zijn je denkbeelden wel realistisch?Wat heb jij er voor over om vollere borsten te krijgen die goed en mooi zijn en blijven en tegen welke prijs………..

Succes

Ellen