Beste Brunja/ping,
Je vroeg om ervaringen bij Dr Kazem.
Zelf ben ik al jaren een van zijn “patiënten” en heb een borstcorrectie bij hem laten uitvoeren. Ik weet niet wat de privé smaak van Dr Kazem is betreffende borsten maar het is grote onzin dat hij alleen grote borstimplantaten zet.
Nu spreek ik uit eigen ervaring: dat er gekeken wordt wat je wilt, geeft duidelijke voorlichting, hoe je lijf is en wat haalbaar is qua cubmaat, want niet alles is haalbaar en logisch natuurlijk.
Vroeger waren de methodes anders dan tegenwoordig, en alleen hij kan je vertellen hoe de pijn na de operatie zal zijn en hij is geen man die dingen verteld die niet waar zijn, hij is behoorlijk eerlijk, tjsa en dat zullen sommige niet in dank afnemen. Maar hij heeft mij nog nooit iets verteld wat niet waar is.
De nazorg is ook heel erg fijn en goed, daar hoor ik niemand over, want het is niet alleen borstimplantaten zetten en klaar, controle is ook belangrijk.
Over prijzen valt te twisten maar kwaliteit niet en die krijg je bij Dr kazem. Er zijn trouwens meerdere artsen die geen prijzen vermelden op hun website, daar is hij niet anders in. Vaak in een voorgesprek komen alle facetten naar voren en kun je ook begrijpen waarom een prijs zijn prijs is. Een getal op een website is en blijft maar een getal dat zegt mij niets, maar uitleg over hoe alles in zijn werk gaat wel.
Het is natuurlijk je goed recht meerdere “offertes”te hebben, maar je hebt maar 1 lijf, en daar wil je toch wel de beste aan hebben zitten lijkt mij. En dat Dr Kazem misschien ook wat BNN-ers behandeld wil toch niet gelijk zeggen dat hij onbetaalbaar is, ik ben ook gewoon een werkende vrouw maar spaar voor wat ik wil.
Je schreef heel terecht dat je nu weet wat je hebt en maar moet afwachten wat je krijgt, dit is zeker iets om over na te denken. Want zijn je denkbeelden wel realistisch?Wat heb jij er voor over om vollere borsten te krijgen die goed en mooi zijn en blijven en tegen welke prijs………..
Succes
Ellen