mini buikwandcorrectie

• michaela

Wie heeft er ooit een mini buikwandcorrectie ondergaan en wat waren de resultaten?

Of andere tips voor een strakkere buik/maag versteviging

• Suze

Michaela, hier staat echt heeeel veel info over buikwandcorrecties. En het is geen commercieel forum.

http://www.forum-buikwandcorrectie.nl/

• kaatje

Ik heb een mini buikwandcorrectie gehad,maar vond het achteraf geen succes.

Ik was niet dik hoor,maar door drie zwangerschappen slappe buik gekregen.

Ik had op drie plekken liposculpture erbij gedaan.

Heb ook verteld dat ik niet tevreden was met het resultaat maar de dokter vond dat hij het erg goed gedaan had en zei dat ik maar moest gaan sporten.

Ik heb beneden aan mijn buik van die oren noemen ze dat,wat in mijn bikini goed te zien is.

Laat je aub goed informeren en ga niet over 1 nacht ijs.

suc6

Gr.Kaatje

• Ivanka

Hallo Michaela, na het afvallen heb ik huidoverschot op mijn buik overgehouden en die krijg je met trainen echt niet weg. Daarom heb ik een buikwandcorrectie laten doen. Geen mini maar een gehele buikwandcorrectie. Dat houd in dat zowel boven als beneden je buik wordt strak getrokken, je navel wordt opnieuw geplaatst en als je buikspieren uit elkaar zijn getrokken (meestal gebeurt dat na zwangerschap) worden ze weer samengetrokkenen waardoor je taille weer een stuk smaller wordt. Resultaat supeeeeer. Jij moet er rekening mee houden, dat je voor je hele leven een litteken houdt, mij maakt dat niet uit want ik ben van mijn hangbuik af en het litteken zit toch onder mijn slip. Mocht je meer willen weten kun je het altijd vragen.

Groetjes Ivanka

• Amla

Hallo,

Bij welke kliniek heb jij je operatie ondergaan?

• Ivanka

Hallo Amla, ik heb in een ziekenhuis in Tsjechie mijn operaties ondergaan.