borstvergroting

• Katharina

In april heb ik bij ACCZ een borstvergroting laten doen en ik ben erg blij met het resultaat. Zowel het consult vooraf, de operatie en de nazorg zijn erg goed en hebben mij gerustgesteld. Ik had het veel eerder moeten laten doen. Gezien de service en de kwaliteit/prijsverhouding kan ik ACCZ erg aanbevelen

• Marissa

Jaaaa?? hoeveel heb je uitgegeven dan?

Ik wil het ook heel graag doen

• katharina

hoi, gewoon doen ik betaalde voor alles 2900 euro en heb super borsten gekregen

suc6

katharina

• Lianne

Ik heb nog een vraagje. Binnenkort heb ik mijn consult en wil dan z.s.m. de operatie laten doen. Hoelang kan ik niet werken en hoelang duurt het bijv voor je weer kunt tillen zoals stofzuigen etc.

Mag je wel in de zon liggen, bijv. met shirtje?

Heb je veel pijn gehad?

Nam je iets voor de pijn?

Hoor het wel.

gr, Lianne

• missheidi

hoi ik heb op 23 m ei 2009 borstvergroting gedaan allen heb ik een mijn rechterborst doet pijn dan mij linker en als ik beweeg dan voel je borst implantaten bewegen kan dat kwaad wie herken dit

• missheidi

hoi ik heb 23 mei 2009 borstvergroting gedaan het viel wel mee allen de eerste en de 2nacht had ik veel pijn en de eerst tijd mag je echt niks doen pas naar 6 week dan mag je weer wat zwaar dingen doen niet in de zon echt niet doen pas naar 6week ook niet stofzuigen niet doen hoor ik voel het ook nog ik ben er nog niet hoor groetjes heidi wat voor cup neem je