Neus operatie

• Tayfun

Dit is mijn eerste bericht evenals mijn eerste neus operatie die ik heb ondergaan wegens een scheve neus tussenschot.

Dit heb ik dus bij Doktor nolst laten doen, en tot nu toe ben ik erg tevreden. om precies te zijn heb ik dus gister me operatie gehad in het amc en zit ik nu met tampons in me neus.

Weet er iemand toevallig of het normaal is, dat je bij het slikken van ( water ) druk op je neus krijgt. en ik moet ook opeens veel niezen.

Bij voorbaat dank

• anna

hallo Tayfun,

Het beste is om alles wat je drinkt voorlopig met een rietje te drinken.

Neem kleine slokjes en dan zou wellicht het probleem verholpen worden.

Niezen mag je alleen door je mond. Niet door je neus. Maar dat wordt natuurlijk ook gezegd door de arts en verpleging.

Het is dus inderdaad normaal. Zeker als je tampons in hebt.

Bij mij gingen die de volgende dag eruit, maar ik begrijp dat in sommige gevallen ze langer in moeten blijven.

Probeer nu ook alleen zachte dingen te eten. Eet veel vla bijv. of yoghurt en geen harde dingen.

Dan komt het allemaal goed.

Heel veel sterkte.

liefs,

anna

• Tayfun

Hoi anna,

Bedankt voor de tip, over dat niezen vanuit je mond heeft hij niks vertelt maarjah dat spreekt voor zich. alleen heb ik vannacht wel een x vanuit me neus zitten niezen.

Hoop niet dat ,dat heel erg is.

Bedankt

Groeten,

Tayfun

• anna

Ok. Kan gebeuren een keer. Zal niet erg zijn.

Het schijnt dat als je niest je normaal automatisch je neus erbij gebruikt.

maar als je je mond open doet kun je het alleen via je mond doen.

zo ging het bij mij. Je kunt er dus controle over uitoefenen.

Gaan je tampons er dinsdag uit dan?

liefs,

anna

• Tayfun

Oh okey, zal het de komende dagen dan op die manier proberen.

En jah de tampons gaan er pas dinsdag uit, kan echt niet meer wachten om via me neus adem te halen!

Groeten,

Tayfun

• Tayfun

Eindelijk zijn die tampon's eruit!

heb nu nog alleen dat spalkje erop tot volgend week. ik kreeg vandaag een creme mee die ik dus moet insmeren en dat is voor infecties neem ik aan.

Wat te doen met die bloed korst'jes ?