Graag hoor ik of iemand behandeld is met Teosyal Ultimate dit is een filler die zo tussen de 12 en 18 maanden blijft zitten. Filler is bestemd voor die delen in het gezicht waar flink wat volumeverlies is.
Hoe bevalt het en wat betaalde je?
hoi Liesje,
Ik heb mij vorig jaar laten behandelen met teosyal (rond de mond, neuslijn en lippen).
Je ziet de resultaten direct na de behandeling en het geeft een mooi, natuurlijk effect.
Deze filler is ook uitermate veilig omdat hyalaronzuur een lichaamseigen stof is en ongeveeer na een jaar uit je lichaam verdwijnt.
Gebruik nooit permanente fillers omdat deze vele (blijvende) nevenwerkingen heeft.
Ik ga vlge week weer terug voor een behandeling.
groetjes
hallo,
dit is de eerste keer dat ik van deze filler hoor.
ik zie en hoor zo veel vershillende en enge verhalen over blijvende ook niet blijvende fillers.
ik vroeg mij af of iemand weet welke filler de nieuwste en veiligste is op dit momend.
en hoe hij het resultaat blijft.
ik heb na mijn 2 dochter veel volume verlies bij mijn gezicht en dan met name mijn wangen.
ik voel me hierdoor erg onzeker.
ben aan het zoeken op internet maar elke keer als ik denk dit ga ik doen, kom ik van die verhalen tegen, zoals bultjes en blauwe plekken of dat er juist de belofte van de duur van t middel niet na komt.vb ze zeggen tussen 12 tot 18 mnd terwijl bij hun al na 2 mnd weg is.hierdoor ben ik voorzichtiger en onzekerder geworden.
dus plzzzzz………. als er iemand is die ervaring heeft met niet bijvende filler die zowel lang en veilig is,laat me weten
dit is mn aemailadres: ashna82@hotmail.com
mvg
ashna
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?