I-N-J-E-C-T-A-B-L-E-S

• Dahlia

Het onderwerp spreekt voor zich, toch? Ik zie het woord injectables hier op het forum steeds geschreven als ‘injectabels’……..dan vraag ik me af…..als iemand niet eens fatsoenlijk (engels) kan schrijven en spellen…..kan zo iemand dan wel goed begrijpen wat de behandeling (en de evt gevolgen van) injectables precies inhoud?

• Lind@

Get a life !!

je schrijft het goed maar kun je het ook goed uitspreken zou vervelend zijn als men iets uit zuigt in plaats van opvullen ! ;)

• Reneetje

Tja, je moet eens verschillende forums lezen. Dan begreip je het beter.Dahlia schreef:

>

> Het onderwerp spreekt voor zich, toch? Ik zie het woord

> injectables hier op het forum steeds geschreven als

> ‘injectabels’……..dan vraag ik me af…..als iemand niet

> eens fatsoenlijk (engels) kan schrijven en spellen…..kan zo

> iemand dan wel goed begrijpen wat de behandeling (en de evt

> gevolgen van) injectables precies inhoud?

• Dahlia

Er word in het algemeen erg makkelijk gedacht over ‘injectebels’….

De vrouwen op deze site zouden zo graag weer ‘a life’ na hun behandeling willen.

http://www.sculptradamage.com/

• Deborah

Ik ben benieuwd wat uw ervaringen met New-Fill, Sculptra of in Europa. Ik zag www.sculptradamage.com vermeld in een van de posten en ik vertaalde wat ik zag. Ik weet dat ik had zoveel problemen na Sculptra werd geïnjecteerd in mijn gezicht. Ik ben niet alleen, mannen en vrouwen hier hebben een aantal zeer sterke immuunrespons op het product veroorzaken erg lelijk gezicht verminking en zelfs systemische ziekte. Ga naar de website en www.sculptradamage.com vertalen wat je ziet. Gelieve te posten uw ervaringen. Bedankt