Goede ervaringen neuscorrectie?

  • lieke10

    @ Mimi,

    Sorry ik lees je bericht nu net pas goed.

    Ik ga dus ook niet meer naar Noorman v/d Dussen. Ook omdat ik het sowieso bij hem te duur vind en ook ik denk aan nog een andere ingreep.

    Ik zit eigenlijk een beetje in hetzelfde schuitje als jij. Helaas moet ik dit ook alleen doen. Ik kan het wel hoor, maar fijn is anders. Dus misschien kunnen we elkaar inderdaad helpen. Ik ben ook niet van België en moet ook alleen weer naar huis. Vandaar dat ik vroeg zullen we even mailen?

    Ik hoor het wel!

  • Henk Visser

    Hallo allemaal,

    Ik ben twee jaar geleden geopereerd aan mij neus (correctie neusbrug + tip). Na een tijdje voelde ik een klein bobbeltje opkomen rechtsboven bij de neusbrug. Ik heb hier nooit actie op ondernomen omdat dit niet echt stoort.

    Nu merk ik sinds vorige week dat aan de linkerkant (op middenhoogte vd neus) plots een (harde) bobbel is ontstaan. Kan iemand zeggen of dit ook kraakbeen/littekenweefsel kan zijn nav de neuscorrectie van twee jaar geleden? Maak me een beetje zorgen…

    Bedankt alvast.

    Henk

  • Mimi

    Sure, mijn email is: mi89mi@hotmail.com :)

  • Tamara

    Beste Nuhr,

    ben een neuscorrectie aan het overwegen en vind niet superveel recente ervaringen. Behalve die van jou nu.

    Ik ben erg benieuwd naar de resultaten nu enkele maanden later… Zou je mij meer info kunnen geven over

    waar en door wie en een voor en na foto?? Mag ook naar prive mail..

    Alvast bedankt!

    Groet T.

  • siegerd

    Hej

    Ik ben ook aan het overwegen en ik hoor verschillende verhalen over dr De Jong, zoals er altijd staat…Soms denk ik wel is dat het zn secretaresse dit moet doen ofzo, meestal zijn het ook vrij lange verhalen.

    Natuurlijk hoop ik dat het allemaal echt waar is en ik overweeg dus ook deze PC maarja, het is wel voor je leven dus dan wil ik liever wat zekerheid…

    Zou je mij ook foto's kunnen sturen naar mn e-mail? Dat zou me enorm helpen!

  • growtaller@live.nl

    Ik wil graag een neuscorrectie bij Noorman van der dussen. Ik ben een vrouw/meisje en zou graag foto;s willen zien van mensen die ook door hem geopereerd zijn. Dus mochten er meisjes/vrouwen zijn die al geopereerd zijn door deze dokter dan zou ik erg geholpen zijn met voor en na foto's.

    Ik zal ze natuurlijk enkel prive gebruiken en op geen enkele manier met andere delen.

    alvast ontzettend bedankt.

    Mijn emailadress: growtaller@live.nl

  • Hakan Yildirim

    Hallo,

    5 augustus ben ik geopereerd door Dr. De Jong. Wat een geweldige arts.

    Voorzorg, tijdens operatie en nazorg gewoon echt perfect.

    Bij de eerste consult had ik al vertrouwen in hem. Hij gaf veel aandacht en nam meteen foto's om te laten zien hoe het gaat worden of hoe jij het wilt.

    Hij belt ook echt persoonlijk zelf op hoe het met je gaat enz..

    Operatie en resultaat is ook geweldig. Tijdens het operatie gebruiken ze sedatie ipv gehele narcose. Dat is voor mij nieuw, maar werd goed over geïnformeerd.

    He is echt 10 x beter dan een normale narcose. Na operatie voel je je niet misselijk, overgeven of iets anders. Na een uur kon ik lopend weer weg.

    Je krijgt tampons in je neus, dat mag twee dagen na operatie eraf. Dit zou hij doen, alleen ik woon in Zwolle en alleen voor tampons moest ik naar Harmelen rijden.

    Hij heeft laten zien hoe het moest, en kon het zelf eruit halen:) zo simpel en pijnloos.

    Vandaag mocht de gips eruit (dat heeft hij zelf gedaan) echt resultaat super mooi!

    Het is echt een super aardige en deskundige dokter, ik raad hem echt aan. Dit is mijn derde operatie, 2 keer door sporten gebroken maar resultaat was ook niet mooi. Maar nu echt geweldig.

    zijn site: http://www.drdejong.nl/page/9951/Contact.html

    gr.Hakan

  • Melis

    Beste Hakan,

    Zelf ben ik 2x geopereerd aan mijn neus wegens medische indicatie. Na 5 jaar nog niet tevreden. Kan slecht ademen en

    Heb veel pijn aan mijn neus. Ik heb veel ervaringen gelezen over dr de jong.

    Zeld heb k een afspraak in april staan. Kan jij misschien foto's sturen? Ben erg

    Benieuwd… Wat zijn precies de kosten?

    Gr., melis

  • Adrie

    Beste Melis,

    Ben bang dat Hakan niet bestaat, althans bij de pr-afdeling van de Jong behoort….

  • salima_hmydou@live.nl

    Hoi, hakan kun je alseblieft me terugmailen wil graag meer informatie over je neusoperatie.

    Mvg,selma