Christel, hoe was het bij plastisch chirurg dr. Kouwenberg? Ik ben erg benieuwd.
He meisjes,
Ik moet er vanavond om half acht zijn. Om 7 uur tref ik Sylvia Veerman in Doetinchem. Er is dus een avond spreekuur elke dinsdag. Ben benieuwd en beetje benauwd. Ben wel heel erg gespannen naar zijn mening over de macslift en de ogen,
En of hij iets met mijn donkere kringen kan. Ik laat het jullie weten. Rij om half zes weg. Dank voor jullie medeleven, Groetjes Christel
Ha meisjes,
Nou, het is allemaal erger dan ik had verwacht. De pc in Praag heeft naar
alle waarschijnlijkheid vet onder mijn ogen weggehaald, waardoor die holle kassen zijn ontstaan. Hij heeft het dus heel erg verkeerd gedaan. En dan te bedenken dat ik die wallen altijd het ergste van mijn hele gezicht heb gevonden. Liever mijn ogen goed dan een strak gezicht. helaas is het nu een beetje omgekeerd.
Ook vertelde doc Kouwenberg dat ik niet een echte Macslift heb gehad. Daar schrok ik dus ook weer van. Kon hij zien aan de littekens. Al met al vond hij mijn gezicht en hals wel goed geworden, geloof ik, maar ja, die ogen he!
Er is eigenlijk weinig alternatief: tijdelijke fillers raadde hij me af en eigen vet, lipofilling, is een optie, maar hij kan niets garanderen. De kans dat het niet goed wordt, is groot. Ik weet niet, afgezien van het kostenplaatje, of ik dat risico wil en ga lopen. Op het moment ben ik er een beetje beduusd en beroerd van.Had dat eigenlijk niet verwacht. Sylvia, de lieve meid, is meegegaan en zij is een echte schat, zo meelevend. Ook de doc is erg normaal, aardig en oprecht, niets geen vooroordeel of arrogantie: wat een verademing. Tsja, Sylvia had het nog over medische tatoeage,
om die donkere kringen weg te werken. Dan lijkt het ook minder erg natuurlijk. Voorlopig doe ik helemaal niets, geen impulsieve kunstgrepen. Ik denk dat ik ermee
moet leren leven. Wel wrang als je bedenkt dat het echt mooi had kunnen worden.
Auau!!!! Ga toch oproep doen voor lipofilling en tatoeage. Ervaringen uitwisselen is altijd erg prettig. Dank voor jullie medeleven, chris
Hoi Christel,
Wat vind ik dit nu sneu voor je.. Hoopte eigenlijk dat de pc zou zeggen, dat het werk wat was ‘geleverd’ goed was, maar dat er een of ander probleempje is, wat ook zo verholpen zou kunnen worden. Toch hoop ik voor je , dat het uiteindelijk voor jou naar tevredenheid goedkomt. Of je nu wel of niet beslist iets eraan te doen!!
Heel veel sterkte en wijsheid met je besluit……. en succes met de speurtocht naar info. Oh, ps kan je nog contact leggen met de pc in Praag over hoe en wat… of wil je daar liever van af zien!
liefs maja
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?