binnenkort neuscorrectie

• anoniemipiempje

hoiiiiiiiiii…

nou ik heb volgende week een neuscorrectie bij dr Bos veldhuis kliniek in hilversum. Ik had een consult gesprek bij deze arts en een goed gevoel dus meteen een afspraak gemaakt. Nu is het zo dat vlak voor de operatie word besproken hoe mijn neus precies word! ik heb een beetje het gevoel dat het routine is voor hun en voor mij nogal een big deal!! ik hoef geen verminkte neus ofzo!!! maarja aan de andere kant weten ze toch wat ze doen denk ik zo… wat is jullie ervaring hiermee?? word het bij jullie ook voor de operatie besproken??

groetjeeeessssss

• yfke

hoi hoi,

het is misschien een beetje snel om naar je eerste consult al gelijk een afspraak te maken maar als je er een goedgevoel bij heb moet je het gewoon doen.

paar dagen voor een operatie of iets anders spannends denk je volgens mij altijd heb ik het wel goed gedaan om deze beslissingen te nemen.

ik zou me niet te druk maken, de dokter wil ook graag dat het een mooie neus wordt.

gewoon goed bedenken wat je nog wil zeggen voor de operatie en dan komt het vast goed.

groetjes