niet 100% tevreden naar onderooglidcorrectie

• elyscha

hallo allemaal

vorig jaar augustus ben ik geopereerd aan mijn onderoogleden

bij een zeer bekend kliniek en arts van televisie.

ik heb altijd gezegd ik ga daar niet op bezuinigen want dat is toch wel het slechtste wat je kunt doen vind ik,dus ik ga voor een hele bekende.

de ingreep viel op zich 100% mee,toen ik eenmaal onder het mes lag is zelfs 1 kant nog een keer opengehaald om nog wat extra vet weg te nemen.

na 3 maanden ging ik terug op nacontrole,zelf was ik niet helemaal tevreden over het resultaat en vond ik dat er nog steeds vetophoping aanwezig was.

toen ik eenmaal binnen kwam bij mijn behandelende arts zei hij direkt dat het nog niet helemaal goed was en er een 2e operatie nodig was om een goed eindresultaat te krijgen.

afgelopen februari ben ik weer onder het mes gegaan,deze keer was veel pijnlijker en bleef het ook veel langer blauw(ook heb ik de arts gevraagd van te voren of hij niet wat extra huid weg kon nemen,maar dat kon niet)

na de operatie vertelde hij mij dat hij alles weg had gehaald wat kon en meer kon echt niet want dat zou te risicovol zijn.

afgelopen week ben ik weer op de nacontrole geweest en zelf was ik nog niet helemaal tevreden het is wel een stuk verbeterd maar nog niet helemaal zouals ik verwacht had(ik dacht dat ik misschien teveel verwachtte)

ook de arts zei dat er nog steeds een kleine ophoping zat en dat het kwam doordat ik een slappen huid heb en het daardoor toch sneller terugtrekt.

hij vroeg wat ik zelf van het eindresultaat vond en ik zei dat ik nog niet helemaal tevreden was en het in mijn ogen beter kon.

hij zei dat er absoluut niet meer vet weg kon worden gehaald,maar ik vertelde hem dat na mijn idee alleen nog wat extra huid hoeft weg worden gehaald.

toen stelde hij mij de keuze of dat ik genoegen nam met dit resultaat of over 1 jaar weer terug komen en dan kon hij nog kijken wat hij voor me kon doen.

ik koos natuurlijk voor het laatste!

ik vind de servide van het kliniek wel uitstekend en ik weet niet of andere klinieken dit ook zouden erkennen en aan zouden bieden,

maar ik vraag me af of meer mensen dit mee hebben gemaakt of dat ze meerdere keren zijn geholpen aan hun onderoogleden,dit zou ik dan graag willen weten!

• maja

Hoi elyscha en iedereen!!!!,

Wat jammer dat de correctie niet helemaal naar tevredenheid heeft geleid. ik ben zelf drie weken geleden geopereerd en tot nu toe, zie ik het ook wat somber in…. Ook ik ben wel net als jij tevreden over de manier waarop ik behandeld wordt, door de pc / kliniek, maar van het resultaat had ik beter verwacht. (ik moet wel voorzichtig zijn, aangezien ik pas ongeveer drie weken geleden ben geholpen…)

Had jij ook in de eerste maand last van huidoverschot??? Plooien, bobbels, ongelijke ogen….? Bij mij is links een resterend half walletje over en rechts zie je mijn jukbeen wal / -streep nog terwijl die links wel weg is. Rechts lijkt mijn bovenkant wang ook platter (minder mooi)……. Ach, nu heb ik nog spijt, ik hoop dat ik daarop nog terugkom……

groeten maja