Pms silicone olie

• Angelina

Hoi Saffie,

als je het echt graag wil en ook echt voor altijd dan kan 1ml siliconenolie best wel, zeker als je het daar bij die arts laat doen (1ml verspreid over beide lippen of per lip). Ik heb zelf heel veel meer laten inspuiten maar ja wel verspreid sinds 2002… kan er veel over vertellen en ja, ook ik voel dat er wat zit… fake of niet, bij 1ml blijft het vast niet…:)

Overweeg anders een tijdelijke filler, groetjes

• marys

Voor iedereen die silicone olie overweegd.

Ik was een van de eerste in Nederland die dit heeft laten doen in de neus lippenplooi.In Meerse(Limburg) door een arts die nu een kliniek in Naarden heeft en siliconeolie ook niet meer wil gebruiken ,las ik op het forum.

Dit is inmiddels 17 jaar geleden.

De eerste 10 a 11 jaar was het prachtig maar de laatste jaren gaat mijn gezicht toch ouder worden(ben nu 50)

De siliconeolie verandert niet mee.Wat natuurlijk logisch is.

Je gezicht gaat meer invallen.Je vet verdwijnt, dat gebeurt bij iedereen die ouder word.Ook in je lippen.En de silicone olie blijft op z`n plaats.

Iedereen kan zich wel voorstellen hoe dat er uit ziet.

Een keer geprobeerd door middel van injecties het te laten oplossen wat een deuk als resultaat gaf.

Ik kan het opvangen door geregeld hydralonzuur bij te spuiten.Wat ook op eigen risico is want de pms(siliconeolie) kan daar heftig op reageren.

Zodat het niet teveel invalt en te zichtbaar word.

Wat best een kostbare aangelegenheid is.

Het is niet voor niks dat veel artsen silicone olie niet meer willen gebruiken, vooral de artsen die het al tijden geleden gebruikte.

• natascha68

marys wat vervelend toch allemaal ik heb ook silicone olie in de neuslip plooi en ook bij helga vd elzen. Vraagje voel je de silicone olie bij jou zitten? Bij mij voel je hem en gelukkig ook nog niet zichtbaar volgens de arts waar ik ben geweest kan het dat hij bij mij toch vedwenen is uit het lichaam. Want hij moet normaal te voelen zijn Ja ik weet het niet maar dat vertelde deze arts

En is bijvullen met eigen vet ook geen optie voor jou dan hoef je niet steeds die hylaronzuur te doen. Dan ben je er voor een hele lange periode vanaf dat adviseerde de arts mij

groetjes Natascha

• marys

Je ziet de silicone. Elk jaar is het meer zichtbaar.

Eigen vet heb ik nog niet geprobeerd .Volgens mij is dat ook permanent blijvend.

Zodra je er iets bijspuit gaat de silicone opspelen.

Ik heb mij er toch wel in verdiept en om het weg te krijgen is wegsnijden de enige mogelijkheid.

Helga van Elzen heeft mij toen injecties gegeven met cortisone maar dat lost de silicone op en blijft in je lichaam Tenminste dat zei zij toen.

Ik hoorde van mijn arts dat er een arts is die het heel netjes heeft weg gehaald bij een bekende nederlandse '

Degene die veel promotie doet voor plastiche chirugie op tv.En erg schudt met haar hoofd tegenwoordig.

Maar waar ik mij toch een beetje kwaad om maak dat er geen goede voorlichting word gegeven over de siliconeolie.

Degene die gaan spuiten zijn waarschijnlijk net als ik toen in de 30 maar als je ouder word heb je toch echt een probleem met de silicone.

Trouwens in november een laser behandeling laten doen in Bussum waar ik tevreden over ben.Maar op de plekken waar de silicone zitten mocht niet gelaserd worden.Dus het heeft nog meer gevolgen.

Ik was echt heel tevreden de eerste 10/11 jaar maar nu,echt spijt

• karin

Lieve schat,

NU NIET EN NOOIT NIET DOEN.

Gr

Karin.

• Kiki

heey allemaal, Ik heb een afspraak voor 18 februari om silisonenolie in te spuiten en nu ik dit lees weet ik niet eens of dat

zo een goe idee is. Ik zelf ben 18 jaar en zit dus met de probleem vn dat mijn onderlip veeel dikker is dan mijn bovenlip, Ik dacht als ik gwn 1ml

boven spuit kan dat toch geen kwaad?

Groetjes

• San

Hi Marys,

Opvullen met eigen huidvet moet je niet doen hoor, dat kan ook verdikkingen geven. Bij mij is ook de pms te zien aan 1 kant, tenminste ik zie het zelf. Want het klopt naarmate je ouder wordt verdwijnt er onderhuids vet en krijg je het bindweefsel te zien dat zich rond de siliconenolie heeft gevormd. Die cortisonen kunnen ook behalve voor deuken voor andere problemen zorgen. Heb jij nu reacties van de pms op het inspuiten van hyalyron zuur? Doe je restylane ofzo? Weet je ik wordt ook nogal nerveus van alle negatieve publiciteit, lijkt wel een tijdbom die pms. En bij die klinieken die het gebruiken doen ze er maar zo makkelijk over dat het door een ander prikje wel even gecorrigeerd kan worden..

gr

Sanne

• Danielle1423

Euhhh, je leest geen enkele positieve ervaring, buiten dat om is het schadelijk voor je gezondheid. Je spuit toch ook geen bisonkit je systeem in.

• Lammers

Je kan een e-mail schrijven dus ik neem aan dat je ook kan lezen wat er gezegd is op dit forum

“silisonenoli” inspuiten zoals je het noemt lijkt mij niet zo slim idee.

• marys

Afgelopen woensdag bij mijn prikdokter geweest.

Maar geen hydralon zuur bijgespoten.De siliconen gaan er te dik opleggen nu.

Het risico wilde ze niet nemen.

Mijn wangen en slapen worden nu meer opgehoogd met sculptra om de neus lippen plooi wat strakker te maken.

Klinkt vreemd maar het ziet er beter uit.

Ik zag net een bericht van iemand van 18 die het in haar lip wil spuiten.

Ben benieuwd hoe zij eruit ziet als ze 50 is.

Onbegrijpelijk dat iemand er nog overdenkt om pms te spuiten.

Vandaag etentje met vriendinnen gehad daar zat ook weer een pms slachtoffer bij is die nu rond de 55 is.Wat is het een ellendig spul.

Bedankt voor de tip voor de lipofilling.

Het zal toch er uit snijden worden maar ik probeer het zolang mogelijk uit te stellen.

Want wie weet hoe dat er weer uit komt te zien.