mislukte ooglidcorrectie??????

• Anonymous avatar

beste allemaal,

Al eerder deze week schreef ik een berichtje over mijn uitgevoerde onderooglidcorrectie. Het is nu ongeveer anderhalve week geleden. Links ziet er prima uit. Wel nog wat bobbels, en trek aan het oog lid van het littekentje maar het ziet ernaar uit dat dat mooi gaat worden (nog klein resterend walletje, maar is geen drama) Ondanks dat ik niet naar perfectie streef, maak ik mij om de rechterkant ernstige zorgen. Ondanks dat ik daar geen zwelling meer heb is het oog duidelijk kleiner. Het litteken aan de zijkant is ook groter dan rechts en onregelmatig (onderkant dikker dan bovenkant). Aan het einde van het litteken zit er een klein bobbeltje, daarachter heb ik JAWEL een vouw / plooi in mijn huid die naar beneden loopt / valt. Ik ga dinsdag terug naar de pc en hoop dat hij me dan meer kan vertellen. Zijn er onder jullie ook zelfde ervaringen. Ik zou die graag horen,

groeten Maja

• Anonymous avatar

Hoi Maja,

ik denk dat het nog veel te vroeg is om te zeggen dat het mislukt is.Ik ben nu ong.6 mnd verder en het veranderd nog steeds,al is dat langzamer dan in het begin,op het moment trekt een oog weer n beetje.De pc zei tegen mij dat het zeker tot een jaar door kan gaan met veranderen.En sowieso aan de onderkant,want daar is veel harder aan gewerkt.Ik had mn spiegel dagelijks in de hand,werd gek van mezelf.Het beste kun je gewoon iedere week een foto maken dan zie je het steeds beter verbeteren,

succes Gerda

• Anonymous avatar

Hoi Gerda,

Dank je Gerda voor de geruststellende woorden. Ik vind alleen die bobbel en plooi huid zo eng. Ik houd gewoon moed hoor en ben niet snel uit het veld geslagen. Ik laat nog weten wat de pc dinsdag zegt. Ben jij wel tevreden met je resultaat??

groeten Maja

• Anonymous avatar

Ik heb het in 1996 laten doen en meteen nadat de hechtingen eruit waren was het een succes. Mijn zus had ook problemen en later moest 1 oog hersteld worden. Het is toen wel heel mooi hersteld gelukkig. Laat het maar snel nakijken, misschien is het gewoon een kwestie van tijd. Niet ieder genezingsproces is gelijk.

• Anonymous avatar

Hallo Maya, hoe is het vandaag met je?

Ik neem aan dat je je pc inmiddels aan de lijn hebt gehad? Hoe is het gegaan?

Groetjes Joke

• Anonymous avatar

Hoi Maja ,

ik ben nu heel tevreden met het resultaat,maar ik ben ook zo bang geweest hoor,

zie mn vorige mails.iedere dag zag ik wel wat anders.Op den duur was mn man zelfs kwaad,hij zei:jij blijft gewoon zoeken of er iets niet klopt.En naderhand had hij ook gelijk.Zoals ik al zei het veranderd nu nog steeds.En als ik nu kijk naar foto,s van voor en na is het verschil ook erg groot.Dat knobbeltje waar je het over hebt,is dat niet waar het knoopje heeft gezeten van de hechting?Ik had dat anders ook maar dat is nu weg,geduld hoorde ik steeds hier,en ja het klopt ,je moet gewoon geduld hebben,of er moet echt iets zijn zoals Bernadette zegt,maar dan hoor je dat snel genoeg van de pc,

succes!!!

• Anonymous avatar

Wat fijn dat er zovelen van jullie reageren! De plooi in mijn huid wordt helaas niet minder. (foto's genomen) De huidtherapeut heeft lymfedrainage gedaan en er naar gekeken. Zij vermoedt niet dat het huid ‘te veel’ is, maar adviseert me wel dit door de pc te laten bekijken, net zoals Bernadette zegt. Dinsdag heb ik een afspraak met hem en laat het zeker nog weten. Het oog blijft ook kleiner. Net alsof het te strak is aangetrokken / gehecht daar. Geen voorlopige conclusies trekken……, maar ik zit wel in de rats hoor!!!!

groeten Maja

• Anonymous avatar

Hallo Maja,

Ook ik heb 1 jr geleden een ooglid correctie (onder) gehad ook ik had een dik litteken net alsof er een gleuf naast zat. Heb veel gesmeerd en gemasseerd maar het proces verliep mij te langzaam. Ik ben na ruim 7 mnd begonnen met dermatrix ( 40 euro apotheek) en deze creme helpt echt 2 tubes verder het kan ik constateren dat het litteken bijna verdwenen is.

Maar het is goed dat je de pc er ook naar laten kijken m.n. omdat 1 oog kleiner is dan het andere.

Veel succes groeten Lies

• Anonymous avatar

Het is bijna mijn verhaal. mijn rechteroog is ook kleiner.En ik heb nu veel meer plooien en rimpels in de ooghoeken als voor de operatie.Ik heb boven en onder laten doen op 9 april.dat heb ik jullie al gemeld.de ene dag gaat beter dan de ander.onder mijn ogen blijft mijn huid flink rood en loopt door naar het midden van mijn gezicht.net of mijn gezicht verbrandt is.heeft iemand advies .soms denk ik wat creme smeren de pc zegt dus van niet.mijn huid bij de ogen huid trekt aan het eind van de dag (moe)gewoon dicht.doe ik er koude compressen op dan gaat het wel weer.maar nu na 4 weken kan je nog goed zien dat ik wat aan de ogen heb laten doen.en om eerlijk te zijn .was ik in het begin er erg blij mee,maar ik maak me nu ook zorgen.

Maja sterkte we moeten maar van het beste uit gaan .laat wat weten als je bij de pc ben geweest aub.ik moet 27 mei pas weer terug.

• Anonymous avatar

Hoi Bernadet,

mag ik vragen wat de reden wa van de hersteloperatie bij je zus?? heeft ze ook onder laten doen? Fijn da het wel goed is gekomen…..

groetjes Maja