het valt me op dat je ontzettend reklame loopt te maken…
leuk dat jij hem (laban) als je redder ziet.
Ik wou dat hij me destijds protheses had afgeraden. Omdat het slecht voor je gezondheid kan zijn en daar ik ze eigenlijk ook niet nodig had qua groote. Zonder die 150 cc zou ik denk ik ook een C cup hebben. (nu heb ik dus D)
Ik heb wel spijt dat ik ooit bij hem ben gegaan, hij heeft me 3x geopereerd om een beetje een normale vorm te krijgen. (hij is dus ook slager van beroep)
Bovendien hangt mijn ene borst te veel na anderhalf jaar. Terwijl mij stevigheid was beloofd met een borstlift + prothese en dat ook echt mijn voornaamste doel was. Zo slap hangen binnen korte tijd terwijl je dag en nacht een bh draagt kan gewoon niet.
Nu mijn borst zo hangt wil ik die dingen er het liefste ook uit hebben. Het zat alleen lekker de eerste 4/5 maanden toen ik was geopereerd en mn borsten dus nog gezwollen waren, toen voelde ik me ook enigzins vrouwelijk
Ik vind dat ik veel geld voor die operatie toen heb betaald. Maar achteraf heb ik er alleen maar drama van gehad, en dus geen moment plezier van mn borsten. Om ook maar niet te spreken over de littekens die het heeft achtergelaten. Elk jaar worden ze lelijker.
Ik heb al aangegeven dat ik niet tevreden ben.
Ik zou graag zien dat die ze bij mij er over enkele jaren ook gratis weer uithaalde en mn borsten fatsoenlijk en stevig in elkaar naait. Maar volgens mij gaat dat er niet in zitten.
Hij lijkt er ook niet mee blij mee als ik steeds terug kom. Durf eigenlijk niet eens meer. Hij wilde laatst niet eens de moeite nemen om ernaar te kijken. maar ik merk dus ook veel pijn vaak aan mn borst, terwijl ik dat eerst niet had.
Ben ook als de dood voor kapsel vorming.
Ik denk dat je dus een foute keuze hebt gemaakt en je straks na 2/3 jaar die dingen ook uit je lichaam wilt.
Het zit gewoon voor geen meter bij mij. Maar daar kom je dus na een tijdje achter. het is een vreemd ding in je lichaam.