armlift

• Ines

Hallo Vonnie,

Ikzelf niet neen, maar een vriendin van mij wel.Ze is wel benieuwd naar de grootte van het litteken en waar het juist komt?Weet jij dat al?Groetjes.Ines

• vonnie

Hoi Ines als ik het goed begrepen heb in de oksel met een stukje aan de binnenkant van de bovenarm naar beneden.

gr vonnie

• brenneke

hey dames,

sorry voor het late antwoord hoor!!

Dr Dedoncker opereerd dus in Vilvoorde en Lokeren.

mijn lidteken loopt van aan de oksel tot 2 cm boven de elleboog.

Is gedaan onder lokale verdoving;en heb geen seconde pijn gehad!

Denk dat je met 3 weekjes verlof echt goed hebt gedaan.

Je mag toch geen zware dingen tillen voor 6 weekjes!

@ Vonnie hoe is het met je dijlift? Ik ben van de mijne supertevreden!

groetjes Brenneke

• vonnie

Hoi Brenneke dank je wel voor je antwoord, ik had idd zoiets begrepen van de pc wat betreft het litteken.

Met mijn dijbeenlift gaat het goed, mag nu s'nachts die broek uit (gelukkig ha ha) en mag verder af gaan bouwen.

Vandaag is het voor het eerst dat er geen wondvocht meer uitkomt, maakte mij daar best zorgen over.

Ik denk ook dat het komt dat nu er lucht bij komt de genezing sneller gaat, het zat de hele tijd opgesloten in die warme broek.

Morgen doe ik de broek weer een paar uur aan, mijn benen “blubberen ”weet niet hoe ik het anders moet zeggen ha ha nog wel, ik ben er ook erg blij mee, er is aan beide benen 10 cm huid weggehaald :S best veel.

Volgende week ga ik weer aan het werk ben dan 4 weken thuis geweest, dit was mijn vakantie, de ingreep is mij heel erg meegevallen ja er waren ongemakken maar ja dat neem je erbij en moet je ook niet over zeuren, gaat vanzelf weer over.

gr vonnie