Wie heeft er ervaring me een armlift? ik ben van plan dit met mijn pc te bespreken als ik 6 juli a.s. bij hem ben i.v.m.een dijbeenlift.
gr. vonnie
hey Vonnie
ik heb vorig jaar een armlift laten doen! Dit is gebeurd onder lokale verdoving door dr Dedoncker in vilvoorde.Heb er geen pijn van gehad en supertevreden met het resultaat.
In Februari dit jaar heb ik een dijbeenlift laten doen,ook hiervan geen pijn gehad.
Door wie wordt u geopereerd?
groetjes brenneke
Hoi Brenneke
Een vraagje. Hoe ben jij terecht gekomen bij deze arts? Heb je ook ervaring met andere ingrepen die deze arts doet. Ik had nl nog nooit van hem gehoord en ben eens gaan googelen naar hem. Zo te zien aan de fotos is hij een goeie arts. Waar hij opereert is dat in een erkend ziekenhuis? En neemt hij ook de tijd voor je? En werkt hij de littekens mooi af? Veel vragen he? Maar ik ben me een beetje aan 't orienteren en zie soms door de bomen het bos niet meer. De prijzen die er bij staan zijn tenminste betaalbaar. Maar je ziet ook in veel reacties staan dat je beter wat meer kunt betalen en dat het dan goed is. Dus ik weet het niet. In elk geval alvast bedankt voor je antwoord. Groetjes
Hoi Brenneke
Ik laat het door Dr. Nelissen doen in Belgie level4 kliniek.
Op 6 juli as. laat ik daar ook een dijbeenlift doen,ik zou je graag een vraag willen stellen, als je na de dijbeenlift naar het toilet moet staat er dan niet teveel druk op de hechtingen? de meeste toiletten zijn best laag hoe heb jij dat gedaan? een rare vraag misschien.
gr. vonnie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?