lieke van lexmonds neus

  • bruidje

    weet iemand wie de de neus van lieke van lexmond heeft geopereerd?

    Ik vind het resultaat zo prachtig..

  • twijfel

    Nee, maar ik zou het ook wel willen weten. Ik vind het nl ook prachtig.

  • Lind@

    zijn daar foto's van??

    Ik heb het vaak gedacht meid je hebt een aardig centje aan de playboy over gehouden meid laat wat aan die neus doen ! ben ook nieuwsgierig naar het resultaat.

  • twijfel

    Als je Gtst kijkt zie je haar dagelijks. Maar ik vond Lieke voor de neuscorrectie ook mooi. Haar oude neus stond haar goed.

  • loes

    Ook ik zou graag willen weten wie Lieke's neus heeft gedaan.

    Vind hem ook erg mooi.

    Wie o wie weet wie de chirurg van Lieke is?

  • loes

    Nogmaals, weet niemand dan wie de neus van Lieke heeft gedaan?

  • Lieke

    Grappig ik zat laatst te denken….had zij nou niet een grotere/andere neus? Wist helemaal niet dat zij een ingreep heeft gehad. Ziet er inderdaad mooi uit nu! Iemand al een idee waar zij geopereerd is??

  • dododo

    lelijke griet die Lieke lijkt op die heks van paulus de boskabouter

    Trouwens al die bners zijn in het echt lelijk. Ze heeft ook zon rot stem. Beetje achterbuurtachtig. .Als ik hier op de sportschool kijk dan zie ik prachtige natuurlijke beauties. Geen make-up og wat dan ook maar zo mooi. Onbegrijpelijk dat dan die vrouwen vand e tv zo mooi worden gevonden, terwijl er van alles aan gesleuteld is en er hier gewoon veel mooiere meisjes zijn.Die Yolante b.v. heeft nepwimpers heeft nephaar tussen haar eigen haar. Zwaar opgemaakt. Als je die zonder die troep naast die van de s[portschool zou zetten dan valt ze in het niet.

    Dododo

  • twijfel

    Wie ben jij dan wel dododo dat jij zo oordeelt over mensen. Vind jij jezelf zo mooi? Mensen zoals jij zijn sowieso super lelijk. Denk ook dat je stinkend jaloers bent.

    Ze is prachtig.

  • do

    Wie ik ben? gewoon mezelf. Ik vind je reactie gewoon zielig. Je reactie geeft aan dat je gewoon niet mag zeggen wat je ervan vind. Bovendien ga je er gewoon van uit dat ik mezelf mooi vind. Als je goed leest dan zie je dat ik het over anderen heb die veel mooier zijn. En die anderen dat zijn ANDEREN en niet ik.

    M.a.w.jij bepaalt wie ik mooi of lelijk mag noemen. En als ik jouw mening niet volg dan ben ik jaloers. Echt ik vind je gewoon een zielig meisje. En weet je ik denk dat jij stinkent jaloers bent, omdat ik het over die andere veel mooiere meisjes op de sportschool heb. En succes met je lookelike neus (wel zorgen dat je exact dezelfde krijgt he al die lelijke Lieke)

    groetjes van Do